Totaal aantal pageviews

zaterdag 5 november 2022

Gezichtjes

 Verandering van spijs doet eten. We waren een dagje in een ander land. In België en daar,  in Gent zag ik zomaar ineens twee gezichtjes. Dit zijn ze: 



Wat later waren we in Antwerpen. Dit is echt een compleet gezicht. Nou ja, bijna compleet:

Op weg naar huis ging er bij Stef van SC Collections een deur plotseling open:


En Marja de Bruijn schrijft: 'Ik denk dat jij wel snapt dat ik deze bijverwarming elke keer als ik hem zie, vriendelijk gedag zeg'. 
En ja hoor, dat snap ik zeker!


Dat was het weer voor deze keer. Als altijd: Blijf speuren, mensen! bettievdgriend@hotmail.com



14 opmerkingen:

izerina zei

Die deur lijkt wel een heilssoldate met halleluja-hoed

Judy zei

Weer zo goed gevonden! Maar ik geloof dat mijn bijverwarmingskacheltje ook een gezicht heeft. :)

Elizabeth zei

Wat zijn ze weer leuk! En zo'n elektrisch kacheltje hebben wij ook in de badkamer... en nog noóit heb ik er een gezichtje in gezien... Maar dat gaat nu veranderen:)

Sjoerd zei

Er zitten weer een paar hele leuke bij. Je moet het gewoon zien denk ik dan...

Kitty zei

Erg leuk weer, ik vind vooral de Antwerpse prachtig! Jugentstil/Art Nouveau denk ik?

Iris Flavia zei

"Do not cover" is my fav! :-)

s.c zei

Die art nouveau deur is werkelijk prachtig. Wat een mooie vondsten weer.

Mevrouw W. zei

Weer goed gevonden allemaal!

Jolande zei

Ze zijn wel weer heel erg leuk deze keer.

Ferrara zei

Leuke vondsten. Dat kacheltje ken ik, ik heb het er nog niet in gezien want het staat diep weggestopt in de kast. Komt er mogelijk deze winter uit en dan zullen we het zien.

Charlie zei

Wat een mooie Belgische gezichten!

Josephine zei

Deze serie vind ik allemaal TOPPERS.

Mrs. T. zei

Oh, die verwarming ziet er zo lief uit!

Els04 zei

tof!