Totaal aantal pageviews

vrijdag 25 november 2022

Gezichtjes

 De kleinzoon van Kitty van Kitscraps, Daan,  wilde een plakje kaas, maar een stukje daarvan bleef aan het kartonnetje plakken. De luchtbelletjes zaten precies op de goede plek en toen was het zomaar een dino-hoofd:

Ferrara stuurde maar liefst vijf gezichtjes. Ik laat de eerste drie vandaag zien. 
'Mijn man vroeg zich af of de rugzak van de overburen op de camping voor een gezichtje kon doorgaan, ik vond van wel'. Ik ook!


'Over het dakkapelletje heb ik mijn twijfels dat oordeel laat ik aan jou'. Nou, mijn oordeel dus: zeer zeker


En de laatste van Ferrara voor deze keer: 'Het vet grijnst me toe voor het vlees in de pan gaat'.


De laatste is van Stef van SC Collections:


Alle inzenders hartelijk dank. En... Blijf speuren, mensen. bettievdgriend@hotmail.com

12 opmerkingen:

Sjoerd zei

Hoe kom je erop denk ik af en toe wel eens...

Emie zei

Ik heb er ook nog ergens een die ik je telkens vergeet te sturen. Zal nog eens op zoek gaan.

Ferrara zei

Natuurlijk blijven we speuren, veel te leuk.

nicole orriens zei

Leuk! Bij sommige moet ik eerst even kijken en dan ineens is het van: 'Oh jaaa!'

s.c zei

Weer erg leuk.

Jolande zei

Het blijft leuk.

Elizabeth zei

Die van de kaas, vind ik het aller leukst!

Neeltje zei

Weer goed gevonden allemaal!

Els04 zei

geweldig!!!

Nietzomaarzooo zei

Ik hou ervan!

Josephine zei

Weer zeer geslaagd, vooral de de kaasplak vind ik enig.

Kitty zei

We zullen dóóóóóórgaan.... Leuk weer hoor!