Totaal aantal pageviews

donderdag 9 maart 2023

En dat was dat

 


Zo mensen. Dat was dat! 
Toen ik eindelijk weer eens bij de meisjes was, wilde Jet een foto van mij maken. Ze vertelde me precies hoe ik moest gaan zitten, welke kant ik op moest kijken en hoe ik de beer moest vasthouden.

Ze had dikke pret en 's avonds kreeg ik de foto, mét tekst, opgestuurd.  

Inmiddels is er nog een andere foto gemaakt, eentje van mijn rug.  Daarna de controle door de traumachirurg en nu  ben ik na negeneneenhalve week voldoende hersteld om niet meer terug te hoeven. 
De chirurg was tevreden, vooral omdat mijn rug niet ingezakt was. Ha, ik wist niet eens dat ik daar bang voor had moeten zijn en gelukkig maar. 
Nu nog drie maanden rustig aan doen, wel bewegen, niet tillen en geen rolcontainers verplaatsen. Dat zei hij. 

Hoera...en dat was dat:

Oma. Hat. Haar. Rug. Ge. Brooke. De. Groete. Oma.

 

30 opmerkingen:

Koffie Digitalix zei

Dat klinkt goed. Succes met de verdere stappen.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Dat is een fijne blog. Heerlijk dat het zo dat goed is nu. En een fantastisch leuke kaart

Mormorsweb.blogspot.com zei

Dat is een fijne blog. Heerlijk dat het zo dat goed is nu. En een fantastisch leuke kaart

Sjoerd zei

Vooral volle winkelkarren laten staan, Dat was het advies van mijn orthopeed. Maar wat fijn dat het zo goed gaat.

izerina zei

Wat fijn,die uitslag. Het was met recht "hat gebrooke".

Judy zei

Prachtige foto! En geweldig nieuws!

Emie zei

Wat een mooie afronding van deze nare periode. Wat onwijs lief ook van Jet om deze foto te maken en te sturen.

Charlie zei

Gefeliciteerd Bertie met deze goede uitslag! Je staat er letterlijk goed op!

conny's quilts en creaties zei

Gelukkig maar! Je kleindochter heeft het mooi verwoord op de leuke foto.

conny's quilts en creaties zei

Gelukkig maar! Je kleindochter heeft het mooi verwoord op de leuke foto.

Jeanette Renting zei

Waarschijnlijk een toekomstig fotografe. Hele leuke foto van jou. En wat een supergoed bericht kreeg je van de arts. Hopen dat het op dezelfde manier blijft herstellen.

Kitty zei

Wat heerlijk om te lezen! Leuke tekst op de foto, leuke foto ook :)

Marieke zei

💪👊🤸👍

Ferrara zei

Fijn dat het goed gaat en nu maar op koers blijven. Heerlijk zo'n kleindochter.

KnutzEls zei

Jet heeft er oog voor. Dat wordt een fotografe

Miriam zei

Het is natuurlijk nog niet echt in orde, maar toch gaat het herstel sneller dan ik vreesde. Fijn! En Jet heeft mooi werk geleverd!

In de weer zei

Schitterend ! Wat een tekst, grappig !
Gefeliciteerd met de uitslag.

sjannesblog.com zei

Wat een goed bericht. Het komt helemaal weer goed.

schrijfselsvanmij zei

Die Jet, geweldig. Jammer dat we geen ‘ervaringen’ kunnen uitwisselen volgende week ….

Lot zei

Geweldige foto en een bijzondere herinnering aan deze nare tijd

biebkriebels zei

Gelukkig dat het nu allemaal de goede kant op gaat en je je weer wat meer kunt bewegen. Je kleindochter is erg creatief, leuk gedaan hoor!

Els04 zei

geweldig, de foto en het nieuws! blij voor je!

Jolande zei

Oh dat is goed nieuws over je rug!
En wat een geweldige foto met tekst heeft Jet gemaakt.

Nietzomaarzooo zei

Dat is nog eens een goede samenvatting. Twee positieve foto's.

Mrs. T. zei

Wat fijn dat de arts tevreden is.
Leuke foto en heerlijk zulke kleindochterteksten.

Marthy zei

Een ingezakte rug, je moet er niet aan denken. Ga lekker verder met herstellen en Jet heeft gevoel voor fotograferen. Haha, hoe ze je op de bank dirigeert.

Josephine zei

Mooi foto van een Oma. Hat. Haar. Rug. Ge. Brooke. De. Groete. Oma.
giller dat ze precies aangaf hoe je moest zitten en de richting van kijken, haha.
Maar wat een fijn nieuws heb je gekregen, en gelukkig maar dat je geen weet had
van een eventuele ingezakte rug want dan blijf je piekeren volgens mij.
Super dat alles voorspoedig verloopt, en ik hoop ook dat je knie perikelen
snel weer over gaan.

Iris Flavia zei

Nice to finally see you - and is that a bunny by your side?
Wonderful all went well with your back, too!!!

Elizabeth zei

Jet (wat een leuke naam trouwens) weet wel hoe het moet! Ze is nu al een goede fotografe.
Erg leuk met de woorden op de foto!

miekequilt zei

Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Nu “ gewoon” drie maanden rustig aan doen. Lekker musea bezoeken en ons vertellen van wat je allemaal ziet, ik geniet er van.