Totaal aantal pageviews

maandag 13 maart 2023

Monday

Het is gek om een mural tegen te komen op een plek waar je die totaal niet verwacht. Ik zag deze in een meubelwinkel in Haarlem. 


Ik twijelde wel even, maar het was toch echt een mural. En een mooie ook! 
Helaas kon ik er niet goed bij.  Een meubelwinkel, ik zei het al en die stond goed vol. 
Ja ik kon moeilijk op de nog te verkopen stoelen of tafels klimmen. 
Maar op de volgende foto, kun je het toch wel goed zien


Ik vond hem echt heel leuk, een landschap met een  gereed staande  verrekijker. Origineel en  mooi gedaan.


Ik heb natuurlijk even geïnformeerd naar de maker van dit fraais en dat is de Haarlemse schilder Harmen Duyvis.

20 opmerkingen:

Iris Flavia zei

A beautiful one and weee, you really climbed the furniture?! Thumbs up!

Mevrouw W. zei

Knap gedaan. Op de eerste foto dacht ik eerst dat er gewoon een losse verrekijker voor stond.

Judy zei

Een mooie, deze! Met die verrekijker.

Bettie zei

No I did not!

Sjoerd zei

Die heeft in ieder geval gevoel voor proporties, mooi werk.

sjannesblog.com zei

Heel mooi.

Marieke zei

Gaaf.

Kitty zei

Nou heb ik dat niet vaak, maar toen ik 'm zag hield ik toch even mijn adem in... Heel mooi, en is dit niet een trompe l'oeil?

Charlie zei

Heel bijzondere mural en dat in een meubelwinkel!

Bleubeard and Elizabeth zei

What a fun mural. A first, I didn't realize the binoculars were part of the mural.

biebkriebels zei

Wat een mooie, dat verwacht je niet in een winkel te zien.

Elizabeth zei

Zo, dat is gaaf... Ik droom meteen van een oud huis waar je bij het klussen een muurschildering tegen komt.. Het zal je maar gebeuren!

Elizabeth zei

Zo, dat is gaaf... Ik droom meteen van een oud huis waar je bij het klussen een muurschildering tegen komt.. Het zal je maar gebeuren!

Mae Travels zei

The binoculars are a nice touch!

best… mae at maefood.blogspot.com

SAMI zei

The binoculars look quite real. Great mural! Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

Jolande zei

Wat een mooie mural, leuk toch om die op zo'n onverwachte plaats tegen te komen.
Die verrekijker is toch net echt.

Tom zei

...I love the binoculars.

elly zei

Ja echt mooi in zo n soort raamwerk.

Emie zei

Wat een mooierd, ook de kleuren vind ik fraai.

Marthy zei

Ik wek hem wel als schilderij aan de muur in het Franse huis.