Totaal aantal pageviews

zondag 19 maart 2023

Roodkapje

 Een  kaartje, van Mieke:


En eentje van C. Voor mijn verjaardag. Dat waren  superleuke verrassingen. Echt!


Het blogje met deze twee Roodkapjes begon ik op 8 augustus, de dag na mijn verjaardag.
Er kwam toen zeker van alles tussendoor want ik heb dit blogje en dus deze kaarten gewoon niet laten zien.  
En daarna geen nieuws van het Roodkapjefront. Tenminste niet hier op mijn blog. 

Maar er kwamen ondertussen wel nieuwe kaarten. Deze bijvoorbeeld: 

Een paar kocht ik uit de verzameling van iemand die alles en alles van Roodkapje verzamelde,  maar de kaarten wegdeed. 

Ik had er nog meer kunnen kopen en dat deed ik ook, maar die kaarten zijn nooit aangekomen. Ja dat is natuurlijk altijd een risico. Maar de mevrouw in kwestie stuurde toen toch nog een paar kaarten,  wat erg lief was.


En afgelopen week kreeg ik weer een kaart van C. Een echte mooie vind ik. En ook echt heel erg lief! Van C. 

En bedenk nu maar eens de hoeveelste kaart dit is in mijn verzameling. Ik kan het zelf bijna niet geloven, maar het is kaart ?????????????????????????. 

Als je heel ver naar beneden scrollt , zie je het het antwoord.



























301!


19 opmerkingen:

izerina zei

Wat een hoeveelheid! Zou dat bij andere sprookjes ook zo zijn?

Emie zei

Nou ja zeg, ongelooflijk. En wat zijn ze weer leuk.

Judy zei

Superleuk! Wat een aantal!

Marieke zei

Wow. Wat een verzameling zo.

Petra1945 zei


En je wou nog wel stoppen bij 200?

Sjoerd zei

En het gaat maar door... Heel leuk.

Kitty zei

Niet te geloven wat veel! De bovenste kaart vind ik supergrappig en de onderste is echt prachtig!

Iris Flavia zei

Wow, that is some collection! I promise, if I see one I´ll send it to you.
Strange enough so far no luck!

KnutzEls zei

Het wordt een steeds mooiere verzameling. Ongelofelijk dat er zo veel afbeeldingen zijn. Op naar de 400...?

Koffie Digitalix zei

En nog steeds nieuwe ontwerpen.. Wow...

biebkriebels zei

Wat bijzonder dat er zoveel kaarten van zijn!

Floor zei

Op naar de 400! Prachtig weer deze kaarten, vooral de laatste vind ik zo mooi.

Ferrara zei

Wat zijn ze verschillend. Roodkapje gaat behoorlijk met haar tijd mee. Toen ik het knipsel zag ben ik meteen in mijn poeziealbum gedoken. Daar zit iets dergelijks in. Het is de Prinses en de kikker met de gouden bal.

Jolande zei

Oh wat zijn ze weer leuk.
En nu rustig doorgaan naar de 400 :-)

Lot zei

Leuke zitten erbij, en ik vind het heel leuk te weten dat er ook een oude bijzit die ooit naar mijn moeder als kind is gestuurd rond 1935, het is fijn te weten dat die zo goed terecht is gekomen

miekequilt zei

Wat veel zeg. Leuk om mijn kaart bij deze laatste te zien.

Marthy zei

Wat veel, leuk.

Josephine zei

Weer een fraaie aanvulling voor deze prachtige verzameling,
En het zeker al een dikke verzameling, zo leuk. Op naar de
volgende 100 exemplaren......

Elizabeth zei

Wow, wat veel ... dat is een serieuze verzameling!