Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 april 2024

Allemaal van Ferrara

 Geweldig: Ferrara stuurde weer een verzameling gezichtjes. Allemaal erg goed gezien.

'Een grijzende snack':


'Mogelijk is het speentje met opzet zo uitgevoerd'


'Gezien wachtend op de lift'


'Mijn collega's op schrijfcursus waren verbaasd dat ik een foto maakte van een gewoon kopje cappuccino, tot ik vertelde over jou en gezichtjes. Ja, toen zagen zij het ook'


'Een scheef smoeltje met ook nog eens een afgezakt oor'
I

 En wat bijzonder is, het laatste  was het vijftigste gezichtje dat Ferrara me stuurde. Ze zitten allemaal in een mapje en toevallig telde ik ze. 
Waarschijnijk heeft ze  er nog meer gestuurd, maar ik was in het begin nog niet zo georganiseerd. 

Dankjewel Ferrara. Ik vind ze stuk voor stuk heel erg leuk!

En mensen: zoals altijd, blijf speuren en insturen. bettievdgriend@hotmail.com

17 opmerkingen:

Kitty zei

Een hele verzameling 👍🏼 Ze zijn weer leuk en erg goed gezien!

Judy zei

Geweldig!

conny's quilts en creaties zei

Wauw, ze heeft er echt oog voor. Leuk zijn ze weer

Frederika zei

Wat leuk. Ja als je goed om je heen kijkt zie je de grappigste dingen

Emie zei

Ze zijn allemaal weer leuk, moest lachen om de liftknop.
(Het snackje mag nog een N krijgen om echt te grijnzen)

nicole orriens zei

Wat zijn ze leuk! De kaas is mijn favoriet!

nicole orriens zei

Wat zijn ze leuk! De kaas is mijn favoriet!

sjannesblog.com zei

Zo leuk! Ik zal eens meer mijn best gaan doen om ze op de foto te zetten, die gezichtjes!

roentare zei

The photo collection is quite interesting. What a clever angle and composition technique

In de weer zei

Al zitten ze misschien niet allemaal in jou mapje, dan misschien wel in het onuitputtelijke archief van Ferrara zelf.
Mooi allemaal !

Griemmank zei

Doe even grijnzend ipv grijzend. Ferrara heeft een bijzonder scherpe blik voor gezichtjes. Ik probeer het echt wel, maar uh.... nou ja ;-)

Sjoerd zei

Ze zijn ook erg leuk, je moet het maar zien.

Aleida zei

Héél leuk, en ook nog zo veel

Ferrara zei

Heb er zelf ook veel plezier aan. Ga er dus gewoon mee door, tot jij zegt dat het niet meer hoeft. Maar dan zie ik ze toch voor de rest van mijn leven

miekequilt zei

Ze zijn weer leuk. Ferrara is een echte speurneus.

Josephine zei

Echt ongelooflijk wat Ferrara allemaal tegen komt, of beter gezegd ze ziet ze
gewoon overal. En ook deze serie is wederom van grote klasse, echt geweldig
leuk om allemaal te bekijken.

Iris Flavia zei

Fun faces!!! :-)