Totaal aantal pageviews

woensdag 17 april 2024

Nomen est Omen

 


'De naam is een teken'... Nou dit is echt overduidelijk. Gestuurd door blogvriendin Emie.


Dat mevrouwe Bloemink een podcast maakt over De Bloemen, dat werd gezien door Jeanette van Hip en Kleurig


Professor Hornikx... Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar dat is het niet. Onze jongste zoon deed deze ontdekking. 


En Esther zag keze keer een Neo.  In een item over de restauratie van een schilderij van Paulus Potter, kwam een van de restauratoren aan het woord: Jolijn Schilder. 


Zelf zag ik op mijn eerste lentefietstochtje de metselwerken van Ger Steen


En de laatste voor deze ronde, van Tineke Dieks. Ze zag dit uithangbord in Hilversum!

Zoals gewoonlijk, nieuwe namen zijn altijd welkom. bettievdgriend@hotmail.com





16 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Ze zijn weer leuk :)

Judy zei

Hoe is het mogelijk! :)

Miriam zei

Het is weer heel frappant!

Iris Flavia zei

Nice you got so many signs from online-friends! Again. I still saw no fun-face here... but I keep my eyes open!

Sjoerd zei

Ze zijn weer super. Ik moet toch nog eens gaan opletten.

Charlie zei

Het blijft leuk en bijzonder!

Kitty zei

Wat een leuke vondsten weer!

Emie zei

Die Van Vuure kan er ook wat van!

In de weer zei

Toch steeds weer grappig.

conny's quilts en creaties zei

Wat een leukerds. T is net of die mensen een beroep bij hun naam hebben gekozen.

Ferrara zei

Weer prachtige vondsten.

miekequilt zei

Meneer Hornikx, hoe is het mogelijk.

Nietzomaarzooo zei

Altijd even gniffelen!

Marthy zei

Geinig!

Josephine zei

Ze zijn weer zeer geslaagd!!!

Koffie Digitalix zei

Ik vraag mij wel eens af in hoeverre de beroepskeuze is ingegeven door de naam.