Totaal aantal pageviews

zondag 7 april 2024

Mission completed


 Een van de dingen die ik zo aantrekkelijk vind aan London, dat is de combinatie oud/nieuw. Ik heb daar al eens eerder iets over gezegd. Veel is oud, stokoud zelfs. Soms vervallen. 
Maar altijd is er vlakbij weer iets nieuws en moderns te zien. De stad is altijd in opbouw,  zo lijkt het. 

Neem nou dit gebouw. Ik heb er verder geen informatie over opgezocht hoor en het was eigenlijk min of meer toevallig dat we goed keken.
Maar als je dat dan doet zie je eerst op de achtergrond weer zo'n giga gebouw. 
En vervolgens:  The Mission op nr. 55.  Min of meer ingebouwd, weggedrukt hoe je het ook wil zien. Als je verder kijkt, zie je: 


En dit


Enfin, je blijft kijken. Zoek ze maar allemaal, op de eerste foto.


Allemaal op nummer 55. Mission completed! 

15 opmerkingen:

izerina zei

Wat is oud toch veel mooier,dan zo'n strakke woontoren

Judy zei

Daar hou ik ook van, de combi oud nieuw, en niet alleen in Londen. Ik hoop dat dit gebouwtje het redt!

Nietzomaarzooo zei

Veel te zien bij dit pand. Ook interessante voordeur.

Sjoerd zei

Je weet niet hoe het er binnen uitziet, maar qua architectuur vind ik oude huizen vaak veel mooier.

Iris Flavia zei

Same I love in Perth - old and new combined!

miekequilt zei

Nou, zo oud en vervallen is niet mijn smaak. Ik vind de ornamenten mooi, maar verder zie ik de charme niet.

Emie zei

Ach gossie, dat staat er wel een beetje eenzaam.oud te wezen. Mooie details!

Charlie zei

Geen mission impossible dus! Op internet vond ik veelfoto’s van het gebouw, zoals jij ze maakte. Verder geen uitleg!

Kitty zei

Wat een prachtige versieringen aan dat gebouw!

roentare zei

These installations and hardware look so exquisite

KnutzEls zei

Daar valt toch veel meer aan te ontdekken dan dat grote gebouw erachter. Hopelijk blijft het nog veel langer staan.

Ferrara zei

Het lijkt of dit geveltje flink wordt gestut, wie weet blijft het bewaard en bouwen ze achter dit prachtige wandje iets nieuws.

In de weer zei

Wat een versiersels !

Marthy zei

Mooie, die versiesels.

Hans zei

Londen is een mooie stad, met mindere wijken. Hans