Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 juni 2015

Blog

Hoe mensen op mijn blog terecht komen?
Door zoekwoorden in te voeren.
Deze zoekwoorden :

kloppertje melk
leo gestel syrische vrouw
leo gestel vrouw
maarten 't hart magdalena
new dawn roos plotseling dood
plint gedicht de eerste dag
roodkapje borduren
slecht weer ijhall
content
graf rotari
kooikerhondje te koop
agnies pauw van wieldrecht
bertiebierenbroodspot
patroon gehaakte onderzetters dun garen
sprookjesboek het lelijke eendje

Dat is dan te vinden onder statistieken. Grappig, vind ik. En over de meeste zaken had ik inderdaad wat te zeggen. In ieder geval weet ik dat nog. Maar graf rotari zegt me niks en content ook niet. Bertiebierenbroodspot moet natuurlijk Gertie Bierenbroodspot zijn. Tja, daarom zijn het natuurlijk juist zoekwoorden.
Deze zijn recent, maar soms is het echt nog gekker en heb ik geen idee wat de zoekterm met mij te maken zou kunnen hebben.
Ik kan ook per dag en per week en per maand zien welke blogjes het meest gelezen zijn. Deze week was dat bijv. het stukje over de schoolreis.
Verder zie ik uit welk land  mijn bloglezers komen. Veel Amerika! Maar ook aardig wat Grieken. Merkwaardig toch.
Ik zie ook dat ik inmiddels meer dan 200.000 pageviews had. . Poe, best veel! Ik had graag even stil gestaan bij dat heugelijke moment, maar helaas, ik keek nu pas.
Nou dan maar bij 300.000. Hoewel het de vraag is of ik dat haal.

8 opmerkingen:

Els04 zei

Raar he, maar wel grappig.

Marthy zei

Gewoon doorgaan!

Stins zei

Die virtuele wereld is soms echt heel raar ;-)...
Maar ook wel grappig gelukkig!

debora zei

hoe ik jou heb ontdekt:door een reactie van jou te lezen en je naam aan te klikken,dus geen trefwoorden
ik heb wel je trefwoorden gelezen en daartussen stond:kooikerhondje te koop..wij haalden hier 5jaar geleden een puppie uit het dierenasiel,we gingen op controle naar de dierenarts en die zei dat het een kruising was van een kooikerhond..dat ze dat vroeger gebruikten in nederland om eenden te drijven,hier in Belgie zag ik nog nooit zo'n zelfde hondje als de mijne.heb jij zo'n hond?zoja misschien graag eens een foto indien dit mogelijk is.de mijne is sneeuwwit met aan de oortjes wat lichtbruin met een heel weinig lichtbruine vlekjes die je haast niet ziet.een hondje met heel veel energie,kan heel snel lopen,heel actief maar heel lief en hondetrouw,en de beste vriend van ons kleindochter.laat je eens wat uitleg na over jou verhaal omtrent kooikerhond,ben zooo benieuwd.groeten en fijn weekend debora

Ingrid Orens zei

Hé ik wist niet eens dat je die zoekwoorden kon bekijken !
Dus ik direct naar mijn zoekwoorden. Staan me daar de vreemdste zaken tussen. Crunchbox ? Watismetochdat ?
Grappig !!

Bertiebo zei

@Debora: ik hád zo'n hond. Zal morgen wat over hem vertellen.
@ Ingrid: Ja, grappig hè. Ik zou trouwens ook niet weten wat een crunchbox is

Anita Willems zei

Altijd grappig he, die statistieken. Dat van die kooikerhond is een opvallende. Heb je daar over geschreven? Wanneer wij het hebben over welk soort hond het meest bij ons past, komen we altijd op een kooikerhond uit. Of een sheltie :-) Manlief weet opvallend veel over hondenrassen en hun karakter.
Jammer dat je net je mijlpaal van 200.000 gemist hebt. Maar die 100.000 erbij zijn vast snel gehaald.

Fijn weekend.

Emie zei

Via Marthy bij je terecht gekomen. Als je in je statistiek Italie ziet staan, dan ben ik dat. Je schrijft leuk en over diverse onderwerpen. Groet Emie