Totaal aantal pageviews

maandag 22 juni 2015

Vakantiefoto

Thema bij Stuur een Foto: Vakantie. Klik  Nou dit was de eerste foto die mij te binnen schoot. Mijn ultieme vakantiefoto. Alles zit er in: kamperen, droge grond, een gasje, de auto, ikzelf, thee zetten, lol.
Deze foto maakte ik vorig jaar toen we net in Italië waren aangekomen en dus ook net voor we weer terug gingen, helaas.
We waren voor het eerst in lange tijd weer gaan kamperen. Maar of het er dit jaar weer van komt is twijfelachtig. Ik zat toen onder het eczeem en dat is op dit moment eigenlijk weer zo. Inmiddels is uitgezocht dat ik naast een boel allergieën die al bekend waren, ook allergisch ben voor gras. Tja...
voorlopig staan er een paar steden op onze vakantieplanning. Dus.

7 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

Kamperen en een allergie voor gras, da's inderdaad geen gezellige combinatie....

Katrien zei

Ai dat is spijtig want kamperen is tof.

Marloeskreatief zei

Dat is wel super lastig met overal gras

Els04 zei

Heb ik ook, gewoon niet met je blote vel gras aanraken, steeds op een dekentje! En 1 maal in de week een homeopathisch anti-allergie pilletje opzuigen helpt mij grotendeels....

Mirjam zei

Nee gras en kamperen, die twee kun je niet van elkaar scheiden... helaas. Dus dan maar de stedentrips. Ook heel leuk hoor...
Liefs,
Mirjam

Onliemie zei

Oei dat is pech... niet meer kunnen kamperen... maar citytrippen is ook leuk...Je foto is wel heel tof!

KnutzEls zei

Vervelend Bettie, want hoe kun je nou gras vermijden? Ik neem tenminste aan dat het ook de pollen zijn, die last veroorzaken. Dat homeopathische pilletje van andere Els, zou dat niks zijn?
Maar goed, stedentrips zijn erg leuk en er zijn nog heel veel steden (met weinig gras)