Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 juni 2015

Wat ik ook nog even wil zeggen...

...is dit: toen ik gistermorgen even de televisie aanzetten omdat ik iets wilde opnemen, viel ik midden in het Journaal. Op dat moment gepresenteerd door Astrid Kersseboom.
Dat gebeurt wel vaker natuurlijk, maar voor mij opmerkelijk was, dat ze zat!
Ze zat gewoon achter een desk te presenteren. En wat een rust gaf dat.
Ik heb van meet af aan een hekel gehad aan dat hysterische geloop van de dames en heren presentatoren. Zo opgelegd, zo gedwongen en vooral ook zo afleidend. Want je gaat toch zitten kijken wat voor schoenen de lui aan hebben en hoe het met hun benen is gesteld en de lengte van de rok. In feite totaal niet interessant.
Dus nu het echte Journaal nog. Laat ze voortaan maar weer lekker zitten!

7 opmerkingen:

Jolande zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Hanneke zei

Dit wordt hier in huis vaak gezegd. Ga toch zitten!
Dat gewiebel op die hoge hakken, dat gedraai naar de camera, hou er toch mee op!
We zouden er binnen de kortste keren aan gewend zijn, werd gezegd, maar het wil maar niet wennen.

Mirjam zei

O ja, ik vind dat ook zo vervelend, dat geloop, het leidt inderdaad heel erg af...
Ik ben benieuwd of dit een eenmalig iets was, misschien had ze pijn en kon ze niet staan......?
Fijne zondag,
Liefs,
Mirjam

Mirjam zei

P.s. Ik ben benieuwd naar je New Dawn hoor...
Liefs,
Mirjam

Ria A.-S. zei

Helemaal mee eens.....

Marga zei

ja graag, a.u.b. zitten!

Marloeskreatief zei

Ja helemaal mee eens