Totaal aantal pageviews

maandag 1 juni 2015

Glas

'Glas' is het thema deze week bij Stuur een foto.  Ik dacht ook meteen aan Venetië en toen Els dat al had gedaan dacht ik aan kerkramen. Dat had ook al iemand gedaan. 
Nu heb ik hier al eens eerder laten zien dat sommige ramen in Nederland er wel heel erg hysterisch uitzien. Vol met punnikklosjes of met zeepjes of met...
Daar maak ik als het even kan foto's van, dus ik besloot van het thema glas... ACHTER GLAS te maken.
Eerst maar eens een foto van Papa Francesco achter glas. Gewoon in Amsterdam. Je moet er maar zin in hebben hè.

De tweede foto is er eentje van glas achter glas. Nou? Is dat niet zeer gepast voor het thema?

Foto is gemaakt in Middelburg. Je kunt meedoen hoor, bij Stuur een Foto

4 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

Hihi. De paus lijkt ons wel uit te lachen ;-)...

Anita Willems zei

Hahah. Ja, net of ie wil zeggen 'kijk jou 'es kijken'....

Pippa's Hus zei

Ik vind het glas achter glas leuk!
XX Esther

Mirjam zei

Wie kijkt wie nu aan, lijkt de paus daarmee te zeggen... leuk hoor.
En het glas achter glas is helemaal leuk...
Ik kan het meestal niet laten om naar ramen te kijken van de huizen waar ik langs loop, zeker als je er vlak langs loopt, dan trekken ze altijd mijn aandacht. En dan kun je soms heel mooi ingerichte vensterbanken vinden... achter glas...
Liefs,
Mirjam