Totaal aantal pageviews

woensdag 10 juni 2015

Muts

Toen ik gistermorgen naar school fietste had ik mijn winterjas in mijn fietsmand, met het doel hem na school naar de stomerij te brengen.
't Is dat ik wat aan de late kant was, maar ik was bijna zo ver dat ik afstapte om van jas te wisselen. Zo koud was het op 9 juni 2015.

Dit meisje had dan ook helemaal geen last van haar sjaal en zeker niet van haar muts. Ik denk dat ze het ook wel erg leuk vond om haar muts (zelfgemaakt) te laten zien. Ze wilde er in ieder geval graag mee op de foto. En zeg nou zelf... het fleurt zo'n straatbeeld toch helemaal op nietwaar?

Wat ik verder nog zag:

De winkelier zal gedacht hebben: ; Laat maar, dit verkoop ik toch niet meer!'.

2 opmerkingen:

KnutzEls zei

Die muts lijkt me ook wel wat. Die bikini laat ik liggen, niks voor mij!

Jolande zei

Die muts is inderdaad erg leuk.
Zelf draag ik zelden een muts en bikini's sla ik ook over.