Totaal aantal pageviews

woensdag 3 juni 2015

Schoolreis

Gisteren mocht ik mee op schoolreis. We gingen naar Duinrell

- Mijn brood is al op - Krijgen we patat straks. Nee? Vorig jaar wel - Ik moet plassen, mijn vader stopt altijd elk half uur -  Ik vind het hier niet zo leuk - Ik vind het hier heel leuk -  Mijn brood is al op - Ju-uf hij scheldt me uit voor.. - Groot is het hier - Ik ben hier te groot voor -  Als ik jullie maar terugvind- Ik hoop niet dat ik mijn tas straks kwijtraak - Waar is mijn groepje gebleven? -  Ze zijn gewoon doorgelopen - Mijn vader en moeder hebben ruzie - Ik hoefde geen jas aan hoor - Ik hoefde geen sokken aan -  Wilt u een snoepje - Die kinderen zitten te pesten, zij zijn ook speciaal onderwijs - Ik heb het koud - Deze botsauto's zijn stom - Ik wou dat deze dag twee dagen duurde - Juf ga je mee in de Splash - P. vindt het eng, maar ik ga wel met hem mee - Kom gauw juf mijn beste vriend wordt in elkaar geslagen -  Ik loop het liefst alleen door het park - Waar is dat ding met die schaduwen - Ik vind niks het allerleukst, maar alles - Hoeveel tijd heb ik nog - Komt de bus altijd op tijd? - Ik ben moe - De Falcon is het allerleukst - Ik ben zes keer in de Falcon geweest -  Mag ik nog een keer in de Falcon - Juf ga je mee in de Falcon?  - Hoe laat zijn we thuis?  - Ik heb geen droge kleren - Oh ik heb wel een droge broek - Waar moet je je verkleden- Ik lust geen waterijs - Mag ik nog een ijsje? Alsjeblieft juf - - Ik heb een beetje hoofdpijn -  Koud? Echt niet! - Ik wil niet op de foto - Mag ik op de foto met hem? - Daar is de bus - Ik moet voorin juf - Ik wil wel iedere dag Duinrellen!

11 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

Hihihi flashback ! Zooo herkenbaar, ookal is het zoooo lang geleden !

Katrien zei

Geweldig!!!!! ♥

Wieneke zei

Grote genade! Mijn bewondering voor jou stijgt. Ik zou na een half uur al in een dwangbuis zitten :-)

Marthy zei

Diepe bewondering voor jou en alle andere mensen in het onderwijs.

Marga zei

@ Marthy: juist! Dat vind ik dus ook!

Els04 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Pippa's Hus zei

Ooit ging ik ook mee op schoolreis, ik begreep niet zo goed waarom alle moeders dat nou juist zo graag willen???? Ik was gesloopt en dolblij dat alle kids weer in de bus zaten! Respect voor jullie. XX Esther

Madelief Weideveld zei

Wat een heerlijk dagje!!! Zit je nu met de voetjes omhoog???
Dag. Madelief.

Jolande zei

Wat leuk mee op schoolreis.
Toen oudste dochter nog op de lagere school zat mocht ik ook altijd mee en ik vond het altijd enige dagen.

Ineke Jonker zei

Je zal we moe zijn! Wat leuk dat je meegaat zeg!

Hanneke zei

Wil jij ook elke dag Duinrellen?
Ik vond de schoolreis altijd leuk, zelfs die keer dat het in de Efteling bijna de hele dag goot..
Je stukje is heel herkenbaar, echt heel herkenbaar :-) .