Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 juni 2015

Fred Het Hert

Toen ik de titel van dit kinderboek zag (in een museumwinkel, daar moet ik gewoon helemaal niet in gaan, dat zou veel beter zijn), was ik meteen verkocht. Ik word vrolijk van dit boek en van de tekeningen die er in staan. Het boek is gemaakt door Pépé Smit en ik hoop dat ze er nog meer maakt. De volledige titel is trouwens Fred het (heel erg eigenwijze) hert.
Het verhaaltje:
Fred is een heel gelukkig hert, maar nu verveelt hij zich. Hij gaat naar de stad en merkt dat mensen hem daar vreemd aankijken.
Hij krijgt ze hoor die schoenen,  van de tekenares. Maar Fred is nog niet tevreden. Hij wil ook handen. Die krijgt hij niet meteen, want een hert met handen, dat kan helemaal niet.

Hij krijgt ze. Fred het hert met handen. Hij gaat een patatje eten

Enzovoort enzovoort

Ik ben echt helemaal weg van Fred. En hier klik lees ik dat er nog een boek komt. Vast ook leuk!



4 opmerkingen:

Mirjam zei

O ja, dit is echt een leuk boek, dat kan niet missen... de manier van het verhaal... zo leuk en van deze tijd... super.
Fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

Els04 zei

tof!

Jolande zei

Ik heb even op haar site gekeken, wat een leuke boeken.

Ingrid Orens zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.