Totaal aantal pageviews

zondag 2 januari 2022

2 Januari

 Omring... dat is hier in West-Friesland een organisatie die hulp biedt.  Dat gaat dan over verzorging en verpleging en hulpmiddelen en verpleeghuizen en zo. Ik vind de naam altijd mooi gekozen.  Omringen met zorg. Maar dit terzijde. Als je lid bent krijg je een blad, met verhalen en tips. Dat blader ik altijd vluchtig door en deze keer zag ik dit: 


In het kader van mooie plannen maken, waar dan niet altijd zo heel veel van terecht komt, vond ik dit wel leuk en haalbaar. Vandaar dat ik het deel. Niet dat ik alles op de dag af doe, vandaag gaat zeker geen pyjamadag zijn. Maar toch vind ik het leuk. 

18 opmerkingen:

Emie zei

Wat een boel gezellige en uitvoerbare tips.Dank voor het delen.

Judy zei

Mooie naam, omring. En daar zitten leuke tips tussen.

Sjoerd zei

Schitterend zo'n kalender.

ella zei

Leuk en heel uitvoerbaar.inderdaad niet op de dag af maar wel leuke reminders.

biebkriebels zei

Leuk als je het helemaal niet meer weet! ha, ha.

anja zei

Omring, mooie naam. En wat een leuke "kalender" met leuke tips.

Koffie Digitalix zei

Nou ja zeg... Die plaat zie ik nu pas voor het eerst maar... Gisteren een (bijna bos)wandeling gemaakt en vandaag ben ik in pyjama niet vooruit te branden.

Dus ik kan de eerste twee dagen afstrepen.

sjannesblog.com zei

Leuk idee, maar wat mij betreft zouden, de kookbezigheden mij teveel frustratie opleveren, ha ha!

In de weer zei

Oh wat leuk !
Uitvoerbaar ook.
Beter dan try before you die !

Iris Flavia zei

A great idea. Here we sadly just got junk in return, so I stopped being a member.
Really sad.

Jeanne zei

Leuke ideeen allemaal

Ferrara zei

Wij hadden vandaag al de 14e te pakken, heerlijk eten laten bezorgen.

Marthy zei

Leuk, maar ik denk niets voor mij. Ik kan zelf wel leuke plannen maken en verder zie ik wel wat op mijn weg komt.

Hans zei

Het is een interessante kalender, leuke dingen die je kunt doen. Hans

mar zei

Wij hebben hem ook. Leuk idee.

miekequilt zei

Ik vind hem leuk. Maar vandaag een smoothie maken zie ik niet gebeuren. Eens kijken of er iets anders leuk op staat. Dan maak ik er gewoon een soort bingokaart van.

www.hetkeetjevanlien.com zei

Ja leuk, daar houd ik ook van dat weet je :) Welke smoothie gaat het worden?

Els04 zei

heel leuk!