Totaal aantal pageviews

donderdag 6 januari 2022

Strand

Dat we naar het strand gingen had ik al verteld, dat was op 3 januari. Het was fantastisch weer, zonnig, harde wind, heerlijk. En bovendien: het strand is altijd anders. Altijd...



Deze keer waren er allemaal bruine eilandjes. Sommige met droge voeten te bereiken, andere niet. 


Ik raak altijd nogal gefascineerd door al die kleine schuimbelletjes, met de meest prachtige kleuren. En ik nam de tijd om dat nou eens mooi op de foto te krijgen. 


Toen ik thuis de foto's ging bekijken was er iets gebeurd waar ik helemaal buiten stond. Geen idee wat ik heb gedaan, maar ik vind het toch leuk, dus het maakt niks uit. 



En trouwens misschien is het wel gewoon een heel apart en zeer kortdurend natuurverschijnsel geweest. Je weet het niet hè, je weet het niet...





21 opmerkingen:

Iris Flavia zei

Very beautiful pictures, all of them, thank you for sharing!
Smiling big here.

KnutzEls zei

Bijzonder effect, hardstikke mooi.

izerina zei

Mooi,alsof je lens bijziende is

mar zei

Het lijkt wel diamand painting.

Kitty zei

Heerlijk dagje weer, en die iriserende belletjes zijn idd prachtig. De andere twee foto's, misschien iets met scherpstellen misgegaan? Onverwacht mooi effect!

Marlou zei

Ha Bertiebo,

heerlijk op het strand.
Ik ben er gek op!!

groetjes!

(Ik herinnerde me ineens weer jouw bijdrage aan het filmpje! En de kaarten die je toen liet zien. Ik dacht al: Ik ken ze! Wat zijn ze leuk, he!!))

Sjoerd zei

daar ging iets fout met de schepstelling... maar dat maakt het alleen maar mooier.

Jolande zei

Heerlijk zo op het strand.
Die schuimbelletjes zijn prachtig en ie laatste foto is bokeh en ook hartstikke mooi.

Miriam zei

Prachtig, dat het er altijd weer anders uitziet! Je laat ons heerlijk meegenieten.

Mevrouw W. zei

Toeval of niet... het zijn mooie foto's!

Ferrara zei

Prachtig foto met die gekleurde schuimbellen.
Fototoestel met eigen wil? Ik had er gisteravond ook last van toen ik een grappig gezichtje zag, maar de 4e poging is redelijk geslaagd. Komt naar je toe.

Els04 zei

kunst!

biebkriebels zei

Schitterende foto van die gekleurde belletjes!

Jeanette Renting zei

Oh heerlijk, het strand, daar krijg ik nooit genoeg van.
Leuke foto's van de belletjes, allemaal ;-)

sjannesblog.com zei

Wat een kleuren! Geslaagde foto's hoor!!

Marthy zei

Heerlijk, strand! Leuk, die foto's van die gekleurde belletjes. Olie zorgt voor die kleur.

Charlie zei

Erg leuk dat onverwachte effect! Kan je als achtergrond bij een foto gebruiken!

Emie zei

Inderdaad, altijd fijn het strand, altijd anders en altijd leuke mensen die daar lopen!

Mrs. T. zei

Kleurrijk!

miekequilt zei

Heerlijk om naar het strand te gaan. En die belletjes zijn leuk zeg. Kan je wel kaarten van ( laten) maken.

Hans zei

De zee is zeker altijd anders, maar wel genieten als je er bent. Hans