Totaal aantal pageviews

woensdag 26 januari 2022

Gezichtjes

 


Deze foto is gemaakt door Trudy Winthorst (Trudy van mijn boekenclub). Zij plaatste hem op Facebook en mensen die hem daar zagen dachten dat het zwarte deel er op was geplakt. Maar Trudy maakte de foto en zij denkt van niet. 



'Dit lag zomaar op straat' meldt Emie. 
En ik dacht dat-ie er zelf ook een beetje van moet huilen.


En Dien schrijft: 'Hier een grappig snoetje van een kontje van een courgette. Ik vind het wel wat op een koala lijken'. 
Nou zeker een grappig snoetje!!!


Deze komt van Petra. Ze schrijft: 'Elke keer als ik sta af te wassen steekt dit gezichtje z'n tong naar me
uit...' 

Tenslotte een leukje, van Inge,  van Schrijfsels van mij:



Dank allen en als altijd: Blijf Speuren! bettievdgriend@hotmail.com


16 opmerkingen:

Iris Flavia zei

Cute finds again! Here no such luck...

Judy zei

Ik zie het gezichtje in de foto bovenaan, maar wat is het?

Marlou zei

Ze zijn weer heel geestig!

Emie zei

Altijd weer grappig om te zien hoeveel verschillende uitdrukkingen die gezichtjes hebben.

Elizabeth zei

De bovenste foto doet mij ook aan een ouderwetse zwarte telefoon denken...

Jolande zei

Wat een leuke gezichtjes weer.

biebkriebels zei

Grappig om te zien.

Sjoerd zei

Mooie aflevering weer. Dat zal inmiddels ook een hele verzameling zijn.

Jeanette Renting zei

De bovenste foto is een Apekop-snoepje (https://www.ah.nl/producten/product/wi166965/katja-apekoppen) volgens mij. Geplakt op een boomstam??

schrijfselsvanmij zei

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe groot je verzameling inmiddels is

Céline zei

Ik vind het zo leuk om jouw blogs over gezichtjes te lezen!

Els04 zei

geweldig weeral!

miekequilt zei

Ze zijn weer leuk. Ik zag er eentje hier in huis en zal hem van de week naar je sturen.

Hans zei

Las er net een artikel over, gezichtje zien in voorwerpen.
Het zien van gezichten in alledaagse voorwerpen is een bekend fenomeen, dat ook wel ‘pareidolie’ wordt genoemd. Hans

Ferrara zei

Het blijft maar doorgaan. Ik heb er nog twee in de voorraad, vergat ze te sturen.

pieke zei

die bovenste lijkt een (beetje natgeworden) snoepje: een apekop van Katja