Totaal aantal pageviews

zaterdag 8 januari 2022

Nomen est omen


Het zit hem best vaak in het groen. Van de Bosch Boomverzorging, werd me gestuurd door Mieke, van MiekeQuilt.  En tuinarchitect Niek Roozen werd ontdekt door Marga.
Deze twee plaatjes wilde ik naast elkaar hebben en het lukte maar steeds niet. En ik kreeg de foto's onder elkaar ook niet weg. Dus deed ik het opnieuw en het lukte. 
En toen  deed ik het eerste blogje in de prullenbak. Heel stom, want het is dus echt weg. Er stonden nog een paar nomens en die weet ik nu niet meer. 
Ja,  eentje nog, Dokter Bloed uit Urk. 
Oh ja en Harder natuursteen in Grootebroek. En J. de Haan, een poelier uit Grootebroek. Maar de foto's die ben ik kwijt. 
Dan was er ook nog een Bakker Bakker, in Herwijnen en... en... ik weet het niet meer. Ook niet wie ze gestuurd had. Stom en slordig. Sorry. 
Gelukkig kwamen er ook nog een paar nieuwe. Van Jeanette, van Hip en Kleurig:


een boek van Teun van de Keuken. HIj schreef over duurzaam leven en ook een boek over diëten. En ook van Jeanette, een stukje over de arts Martine Arts. 



Zelf zag ik er ook nog een: In Binnenstebuiten kwam de biologische boer Kees Nieuweboer aan het woord: 









9 opmerkingen:

Iris Flavia zei

I have never heard of any of these.
But I sure am with you with blogger´s ... you know what´s!

miekequilt zei

Wat jammer dat je het bericht kwijtraakte. Gelukkig is het toch weer gelukt om een nieuw bericht te plaatsen. Een vrolijke start van de ochtend.

Kitty zei

Ze zijn weer leuk.
In een vroegere versie van Blogger kon je eenvoudig twee foto's naast elkaar zetten volgens mij. Nu maak ik op de laptop collages met Pic Collage Maker als ik dat wil. Dat deed ik eerst handmatig, in Publisher.

Judy zei

Leuk weer!
Je foto's zijn nooit weg, hè, die staan in je blogarchief. Klik hier maar op: https://get.google.com/albumarchive/
Maar de tekst is wel weg, dat wel.

Sjoerd zei

Soms zit het mee, maar vaak ook niet... Er zitten weer mooie tussen.

Anoniem zei

Vroeger hadden wij in het dorp een huisarts genaamd Dr. Hol.

conny's quilts en creaties zei

Altijd weer leuk die namen. Leuk dat je ze hier plaatst.

Ferrara zei

Er zitten weer leuke bij.

Miriam zei

En meteen zag ik er vanmiddag nog eentje bij het EK schaatsen: schaatser Tijmen Snel (EK goud op de Teamsprint).