Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 januari 2022

Gast

 

Op Nieuwjaarsdag gaan we, zolang ik me kan herinneren, naar het strand. 
Misschien hebben we wel eens een jaar overgeslagen, maar dat zal toch niet vaak zijn geweest. 
Zo'n wandeling op de eerste dag is een goed begin en lekker verfrissend, vinden wij. 
Dit jaar zat het er niet in. 

De reden: we hadden een logé. Je ziet hem hier. 
Nou denk je natuurlijk dat deze logé bij uitstek geschikt is om mee te gaan naar het strand en dat zal hij zelf ook vast gevonden hebben, maar ja, hij werd die dag weer opgehaald, we vinden het nog niet fijn om met hem in de auto te zijn, loslaten aan het strand durven we ook nog niet... 
En dus besloten we om lekker thuis te blijven en een potje Rummikub te spelen. Een paar potjes. Zoals je ziet: ik tegen onze gast en mijn man. 

Ik won en dat mag een wonder heten, want je snapt natuurlijk wel dat ik behoorlijk werd afgeleid door dat koppie. Dat koppie van George bedoel ik. 

En die wandeling, die maakten we op 3 januari en toen was het extra mooi weer!


28 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Wat een dotje!!!

Elizabeth zei

Ja, daar smelt je toch van...

izerina zei

Die oogjes,je blijft glimlachen

Judy zei

En wat een koppie!

Sjoerd zei

Haha, zou die gast ook kunnen schaken...

sjannesblog.com zei

Zo gezellig!!

Emie zei

Wat een lieve foto!

Kitty zei

Wat een schatje! Ja Frits ook hoor ;P

Marlou zei

ha Bertiebo,

wat een heerlijk klein lief beessie.
Kan me voorstellen dat je die niet los durft te laten lopen...

groetjes!

Petra1945 zei

Een aandoenlijk snuitje...
Van wie is-t-ie?

Bertiebo zei

George is van onze jongste zoon

nicole orriens zei

LOL. Wat een prachtige en gezellige en huiselijke foto. En knap dat je in je eentje hebt gewonnen tegen twee : )

schrijfselsvanmij zei

Lief koppie!

biebkriebels zei

Wat een lief koppie zeg, hij volgt het spel aandachtig!

blauwruitje zei

Wij waren wel naar het strand maar het waaide behoorlijk op 1 januari. Heerlijk toch zo'n koppie. Zo samen rummikubben lijkt me een prima alternatief.

Iris Flavia zei

A cute guest you had!
Even though, oh, sad about the missed walk to the beach, what a nice tradition!

berber zei

volgens mij heeft George gewonnen, zn plankje ligt al omgekeerd
George is echt een type opvreetgevalletje...

Ferrara zei

Ha, George weet wel hoe hij moet kijken, hier gaat zelfs de niet liefhebber van smelten.

KnutzEls zei

Och, wat een lieverdje...

Charlie zei

Wat een heerlijk koppie heeft die George, daar zou ik ook wel tegen willen spelen! Trouwens een héél goed, gezond en gelukkig Nieuwjaar.

Jeanne zei

Wat een lief beestje!

Miriam zei

Een mooie nieuwjaarsgewoonte! En op 3 januari was het vast óók heerlijk.

De allerbeste wensen voor 2022!

Mrs. T. zei

Oh, dat koppie!
Rummikub is leuk!

miekequilt zei

Wat een leuke hond. Lekker koppie heeft ‘ie.
Wij spelen ook ( weer) Rummikub. Lekker om elkaar uit te dagen en het duurt ook niet lang.

Hans zei

Het koppie van George is ook wel heel verleidelijk, gaan ten kosten van je concentratie. Hans

Nietzomaarzooo zei

Dacht al het hondje van je zoon te herkennen (uit eerdere foto's). Lief koppie inderdaad.

Marthy zei

Wij doen een nieuw spelletje: Qwixx. Gehad van de Sint, wij hadden het nog niet maar de rest van de familie wel. We spelen het met de kleinkinderen maar ook met zijn tweeën. Leuk!

Petra1945 zei

Iedereen is even vertederd van Sjors... Maar ik vind Arthur ook een schatje, hoor!