Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 februari 2022

Gezichtjes

 Twee nieuwe gezichtjes. Ze zijn gezien door Emie en zij schrijft: 'Hoe het komt weet ik niet maar ik kom ineens weer gezichtjes tegen. Het rode uitje lag ineens op mijn snijplank en de olijfboom heeft feestverlichting in het haar'. 



Ik kan het bevestigen, zo gaat het: Het ene moment zie je niks en dan opeens een paar. 
En daar was Ferrara   Drie gezichtjes zag zij:




De eerste twee: een kabeltje van een externe harde schijf, een onderdeel van een printer.  
Over het derde gezichtje schrijft Ferrara: 'Dit is het laatste hapje vanillevla dat ik voor het eerst met pure hagelslag nuttigde'.

Dank dames! 
Nieuwe gezichtjes zijn altijd welkom. bettievdgriend@hotmail.com . 
Dus blijf speuren, mensen!

17 opmerkingen:

Sjoerd zei

Haha, ik ben het geloof ik kwijt.

Judy zei

Ja, ineens slaat het toe, gezichtjes zien. Ze zijn weer leuk!

KnutzEls zei

Ik ben het ook even kwijt. Moet denk ik beter kijken.

sjannesblog.com zei

k zal weer eens beter gaan opletten!

Marlou zei

Blijft geinig!

Nicole Orriëns zei

Oh ja inderdaad! Bij sommige moest ik even kijken, maar dan zie ook ik het gezichtje : )

mar zei

Leuk.

Jolande zei

Ik zie ze ook niet allemaal, maar die onderste vind ik erg leuk: net een smeltende sneeuwman.

miekequilt zei

Wat een prachtige boom. Ik zie hier ook een gezichtje, zal ik op de foto zetten voor je.

Miriam zei

Dat doet me denken aan een gezicht dat ik ontdekte toen ik in de stromende regen langs een huis fietste. Toen geen puf om een foto te maken, maar ik ga het beslist doen. Het komt naar je toe!

Marga zei

ik hoor en lees regelmatig dingen voor de rubriek Nomen est omen, maar gezichtjes, nee nog nooit een gevonden!

Elizabeth zei

Ja hoor, ik zie ze allemaal!
Maar het gekke is wel dat ik ze los van dit blogbericht misschien helemaal niet zou zien/herkennen als gezichtje...

Mrs. T. zei

Ik vind de vanillevla geweldig.

schrijfselsvanmij zei

Wederom leuke!

Hans zei

Ik zit wel te genieten van de gezichtjes, toch knap dat men ze ontdekt.
hoort bij bewust leven. Hans

Ferrara zei

Die boom met geweldige haardos is een aparte.

Iris Flavia zei

The tree is a bit scary, LOL! Yes, once you start you see faces all around (at times).