Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 februari 2022

Hek

 

Zo'n fietstochtje is leuk, al ben je er nog zo vaak geweest, al heb je nog zo vaak die route gereden, je ziet toch altijd weer wat.

Zoals bijvoorbeeld dit hek. Aan de kant van de weg, langs het fietspad. Het lijkt nergens speciaal heen te leiden, stel dat je het zou openen en je  er door zou gaan.  En dat vond ik eigenlijk wel weer bijzonder. 

En verder heb ik gezien waar tulpen te zien zullen zijn. Ja, voor de mensen die hier al al langer lezen: ook langs het Klompenmaeckerspad, hoera! 

En tenslotte zag ik weer een nieuw bibliotheekje. Weliswaar alleen maar rotzooi er in deze keer, maar dát weet je niet van tevoren. En het hangertje in dat kastje vond ik wel weer leuk:

14 opmerkingen:

KnutzEls zei

Dat is een mooi label, goeie gedachte.

Judy zei

Prachtig hek, ik zie er hele verwende koeien doorheen gaan.

In de weer zei

Wat zal het weer kleurrijk worden.

izerina zei

Misschien zelf iets achterlaten in het biebje?

sjannesblog.com zei

Kleurrijk vooruitzicht!

Emie zei

Alle drie de foto's hebben een belofte on zich.

Sjoerd zei

Haha, inderdaad een hek voor verwende koeien.

Bertiebo zei

@Izerina: dit is niet naast de deur. Ik laat mijn boeken achter in een minibieb waar ik wándelend kom. Ik kijk later touwens altijd even of ze er nog zijn. Meestal niet!

nicole orriens zei

Nieuwe miniebiebs ontdekken is geweldig inderdaad. Van dat hek vraag ik me nu ook af waarvoor het dient.

Marlou zei

ha Bertiebo,

ja... ik moet altijd ook even in de minibieb koekeloeren...
Ik moet er nodig weer eens wat doneren!

Prettig wekeend, Marlou

miekequilt zei

Lekker op pad in je eigen omgeving. Heerlijk toch. En dan weer allerlei nieuws ontdekken maar het nog leuker.

biebkriebels zei

Dat is een sjiek hek voor een boerderij!

Ferrara zei

Zou het hek gered zijn van de sloop? Nog even geduld met de bollen. Ik verheug me op fietstochten door de polder en dan naar huis met een flinke bos tulpen in de fietstas.

Iris Flavia zei

Yes, old paths can bring something new and oh, I love that sign!