Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 februari 2022

Verwonderen, een kaart

 

Een tijd geleden heb ik hier de kerstkaarten laten zien die ik kreeg en die ik bijzonder vond omdat ze zelf gemaakt waren. 

Deze kaart kreeg ik veeel later pas. Van Alet
Alet woont in Frankrijk en ze heeft een blog en altijd als ze post geniet ik er van, ook van haar Instagram foto's. 
Deze kaart vind ik ook echt  zo mooi! Je kunt het geen kerstkaart noemen, het is meer een wens of een tip voor het nieuwe jaar. Of eigenlijk voor alle jaren. 
De andere kaarten zijn keurig opgeborgen inmiddels, maar deze staat voor mijn neus, naast de laptop. Ik zie hem dus steeds. 

Je blijven verwonderen... dat is het

18 opmerkingen:

izerina zei

Mooie kaart en wens

Elizabeth zei

Wow..., mooi! Ik houd van die stijl...

Judy zei

Prachtig! De kaart en de gedachte...

miekequilt zei

Dat is zeker een mooie kaart. Ik snap dat je die nog even last staan.

Els04 zei

prachtig!

Emie zei

Kunstwerkje!

Sjoerd zei

Heel mooi gedaan.

sjannesblog.com zei

Heel mooi!

nicole orriens zei

Het is een leuke kaart! En weer eens wat anders!

schrijfselsvanmij zei

Om in te lijsten

Kitty zei

Supergaaf, deze!

Floor zei

Prachtige kaart, heel creatief en apart.
Lekker genieten.

Iris Flavia zei

Great message.
Just to let you know... yours is still right here at my PC :-)

Jeanette Renting zei

Een kunstwerk vind ik het! Ik mocht er ook 1 ontvangen.

Ferrara zei

Leuk met die gedroogde hortensia, dat bloempje leent zich daar goed voor.
Je verwonderen, dat kost jou toch geen moeite, dat bewijs je bijna dagelijks met je blog.

Marthy zei

Ja, Alet maakt mooie kaarten.

Josephine zei

De charme van eenvoud, deze kaart zegt veel, heel mooi!!!

Alet Venhuizen zei

Ohh dankjewel Bettie! Wat fijn om te lezen dat het het mooi plekje bij jou heeft gekregen! xxx