Totaal aantal pageviews

donderdag 17 februari 2022

Gezichtjes

 De kleinkinderen van bloglezer Jolanda, zijn weer druk aan het speuren geweest. En hier zie je de gezichtjes die ze vonden.

Het  eerste gezichtje is van Nathan, 8 jaar:


En het tweede van Hannah, 9 jaar:


Ik vind ze allebei superleuk en heel goed gezien!

Inge zag er ook weer een. Het is een leeslampje dat bekeken moest worden, omdat het niet meer werkte:


En tenslotte deed Sjoerd een flinke duit in het zakje:


Sjoerd was voor een fotoshoot in België schrijft hij en fotografeerde dit gezichtje. Op een verlaten treinwagon. 
Sjoerd deed er nog een toelichting bij, in de vorm van een fot0. Voor alle duidelijkheid. Grappig, maar niet echt nodig. Ik zag het zo ook wel, hahaha


Alle inzenders hartelijk dank en speciaal Nathan en Hannah natuurlijk. 
Zoals altijd: Blijf speuren , mensen. bettievdgriend@hotmail.com



19 opmerkingen:

Iris Flavia zei

Fun post :-)

zeeuws knoopje zei

Dank je voor het plaatsen: kleinkinderen helemaal trots vanmorgen!

Sjoerd zei

Leuk weer, het gezicht op die trein zag ik ook meteen en dacht hebbes...

Judy zei

Ja, allemaal leuk!!!

Bertiebo zei

@ Ze hebben de kaart toch wel ontvangen hè Jolanda?

Marlou zei

Blijft leuk... al die gezichtjes!

Ferrara zei

Wat leuk dat kinderen er ook mee bezig zijn. Prikkelt de fantasie.

s.c zei

Goed hoor.

Jolande zei

Zo leuk weer en wat schattig dat de kleinkinderen van Jolanda zo meespeuren.

In de weer zei

Superleuk dat kinderen ook mee speuren !

Els04 zei

hahahaah!

Anoniem zei

Wat leuk dat de kinderen ook mee speuren.
Zelf fantaseer ik wat een wolk, een kronkelig takje, gevonden steen enz voor kan stellen. En ik zie echt overal wel iets in!
Grappig dat meer mensen dit doen.

schrijfselsvanmij zei

:-)

miekequilt zei

En weer een leuke serie. Nou heb ik mijn gezichtje nog niet op de foto gezet. Komt eraan!

Nietzomaarzooo zei

Blijft een heerlijke rubriek!

Anoniem zei

Toch altijd leuk om de gezichtjes te zien.

sjannesblog.com zei

Grappig weer!

Hans zei

Zat een documentaire te kijken over de zuidpool en zag ook gezichtje in het ijs. Hans

Emie zei

Wat een goede weer!