Totaal aantal pageviews

zaterdag 6 augustus 2022

Gezichtjes

 

'Vanochtend had ik een cracker en ik had er al een plakje kaas van afgehaald en toen zag ik: GEZICHTJE!', mailde Tineke Dieks. 'Eerst een foto en toen verder opgepeuzeld.'  Wat een geluk, dit was dus duidelijk de juiste volgorde.


Mijn bijna-buuf Kitty: 'Op jacht naar een inductie-kookplaat kwamen we bij een keukenboer deze vrolijkerds tegen. Zie zelf maar welke foto je het leukst vindt hoor.' 
Ik kon niet kiezen, dus ik nam er twee. 



De laatste twee zijn van Nadia Bekker 'Ik heb weer twee gezichtjes voor je gevonden.
* Een dakpan die we in de kruipruimte van het nieuwe huis van mijn
zwager vonden
* Een torentje bij de toegangspoort van de Koepel in Breda
Ik speur weer verder :)'

Heel fijn Nadia en dat laatste geldt hopelijk voor iedereen. In ieder geval voor onze kleinzoon Odin (6). Op de valreep zag hij er nog een:


Zoals altijd: Blijf speuren, mensen. bettievdgriend@hotmail.com

10 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Ze zijn weer leuk!

Judy zei

Goed gevonden weer! En nu krijg ik ook trek in crackers.

Sjoerd zei

Er zitten weer een paar mooie bij...

sjannesblog.com zei

Een onuitputtelijke bron...........!

Kitty zei

Ze zijn weer leuk. Vooral de dakpan, die vind ik erg mooi! En wat is Odin een goede speurder!

Iris Flavia zei

Very cool - I cannot even pick a fav!

Jolande zei

Wat een leuke zijn het weer, die kaas vind ik erg leuk.

miekequilt zei

Allemaal weer superleuk. En met hulp van Odin gaat het nog sneller.

Josephine zei

Wat een leuk weer, die dakpan vind ik super. En heel goed gezien Odin,
je gaat er vast nog meer vinden.

Ferrara zei

Die dakpan wint het dit keer. Je kleinzoon heeft een scherpe blik.