Totaal aantal pageviews

donderdag 4 augustus 2022

Nomen est Omen

 

Marion van de Sande stuurde me het volgende Neo'tje: 

Marjo Zwemmer doet haar naam eer aan: op de laatste dag van de Zwem4Daagse bij zwembad De IJzeren van in Weert kreeg ze maar liefst twee medailles uitgereikt. Waarom? Ze deed dit jaar voor de 39
e en 40e keer mee.

Ja, dan ben je wel een echte Zwemmer. Goed gezien!




In haar zoektocht naar een camping, vond Esther de Jong deze: Kamperen op de boerderij van de familie ter Stal! Hoe is het toch mogelijk hè.

Deze zag ik in de krant:


Helemaal geen neo, maar daardoor juist grappig. Vond ik.

En de laatste komt van Jeanette van Hip en Kleurig. En dat is een hele echte. Jeanette zag hem in Schagen


14 opmerkingen:

miekequilt zei

Jaja, helemaal geweldig. Maar ik vraag me wel af hoe mevrouw Zwemmer twee keer kon deelnemen met zwemmen.

Sjoerd zei

Daar zitten weer hele leuke bij...

Judy zei

Leuk weer!

Emie zei

De Appelman die kersen verkoopt is helemaal top!

Mormorsweb.blogspot.com zei

Echt heel leuk!

Kitty zei

Bij die kersenteler is er toch iets misgegaan, hahaha. Maar wat een leuke neo's toch weer!

Iris Flavia zei

Thumbs up! I so would love to swim again, too....

Ferrara zei

Ze zijn weer leuk. Appelman komt me bekend voor😉

Jolande zei

Echt leuk weer. Mevrouw Zwemmer heeft het helemaal begrepen, Erik Appelman nog niet hahaha

conny's quilts en creaties zei

Ze zijn weer heel leuk!

Josephine zei

Telkens weer heel erg leuk om te zien!!!

blauwruitje zei

Het blijft elke keer weer grappig.

schrijfselsvanmij zei

Ja leuk :-)

Els04 zei

Hihihi!