Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 oktober 2022

Familiespoor


 Behalve de prachtige tentoonstelling 'Hoge Luchten'  in ons museum,  is er ook een zg. Familiespoor. In de vakantie te doen voor families met kinderen.

'Samen met je familie of gezelschap brengt het spoor je door het hele museum en ontdek je huisdieren, knuffeldieren, mythische dieren en vieze beestjes! De tocht voert je langs het museumselfie station, waar je met dier op de arm, op de foto kunt, via een leeuw op een schip, hondjes memory, verder naar eenhoorns, een schildpad in je drinkglas en nog heel veel meer!' 

Ik liep het spoor met Odin toen die bij ons logeerde in de vorige vakantie en ik vond het hartstikke leuk. Odin ook. 

Dat is een geïnteresseerd kind en toen ik op een gegeven moment dacht dat het misschien een beetje veel voor hem werd, wilde hij niet stoppen. 'Echt niet oma'. 

En toen we het er thuis over  hadden zat hij nog een klein beetje na te pruttelen,  omdat hij iets dat ik noemde,  niet had gezien. 


15 opmerkingen:

Judy zei

Je kunt zien hoe leuk hij het vindt!

Sjoerd zei

Die kijkt als een echt blije jongen...

izerina zei

Net een spons,ze zuigen alles in.Heerlijk zoiets

Iris Flavia zei

Lots of fun and a special child!

Mevrouw W. zei

Gezellig zo met de kleinzoon op pad. Het Familiespoor lijkt me ook wel leuk om te doen.

Kitty zei

Leuk uitje! Zal voor Daan nog iets te lastig zijn denk ik.

Emie zei

Geweldige foto's en hulde en hoera voor wat musea organiseren voor kinderen!

mar zei

Leuk uitje met een blij kleinkind.

pourquoi pas ??? zei

Wat zijn je kleinkinderen groot geworden en wat heerlijk dit soort dingen met ze doen. Heb ik veel met de kinderen van mijn broer gedaan en kan nog glimlachen als ik eraan terugdenk. Mooie herinneringen.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Wat fijn dat er zoveel familie-en kindvriendelijke musea zijn in NL. Die zijn hier ver te zoeken...helaas.

Ferrara zei

Genieten voor jou en je kleinzoon. Net als met lezen, giet het er maar in. Jong geleerd ...

In de weer zei

Roept herinneringen op, was een heerlijke tijd met de kleinkinderen naar diverse museums.
Blij dat we het deden. Zij vonden het gelukkig ook altijd leuk, want er werd en wordt écht veel georganiseerd voor de jeugd.
Nu zitten ze allemaal op de middelbare school en de afgelopen week gingen er drie van de vier, met de school, naar Londen.
Nu gaan we maar eens luisteren naar hun enthousiaste verhalen. Ook weer leuk !

miekequilt zei

Wat geweldig leuk dat Odin net zo blij is met museumbezoek als jij. Komt hij nog een keer voor het laatste stukje?

Josephine zei

Wat een geweldige mogelijkheden in dat museum, en Familiespoor is natuurlijk
helemaal te gek om te doen. Wat mooi dat Odin daar zo ontzettend van genoten
heeft, en dat is ook goed te zien. Mooi omdat zo samen te beleven.

Jolande zei

Wat heerlijk dat je nu weer allerlei dingen kunt doen met je kleinkinderen.
Enige foto van Odin.