Totaal aantal pageviews

woensdag 19 oktober 2022

Klapband

 

We hadden een klapband en schrokken ons een ongeluk. 
Maar het viel mee.
 
Het was in Amsterdam Noord en toen we bijgekomen waren van de knal en de schrik en de ANWB belden, was er binnen een uur hulp. 
Een heel vriendelijke meneer, je ziet hem hier aan het werk, plaatste binnen tien minuten ons  'thuiskomertje'. Dat ging fantastisch.
We kregen nog een ANWB-pen, de man wenste ons een goede reis, drukte ons op het hart om niet te hard te rijden en weg was-ie. 
Op weg naar de volgende pechvogel. 

Wij gingen naar huis. 
En onderweg bedacht ik dat dit de derde keer was dat we hulp kregen toen we dat nodig hadden. 
De eerste keer was in Italië en ook toen ging het snel. Al was het niet dringend. 
De tweede keer was wel tamelijk ernstig en werden alle alarmdiensten ingeschakeld en dat ging extreem snel. 

Ik vind het fantastisch hoe dat gaat, hoe het geregeld is: Leve de ANWB!

19 opmerkingen:

Judy zei

Wat een schrik! En lang leve de ANWB!

Elizabeth zei

Oeps, kan me voorstellen dat je je rot schrikt! Mooie club, die ANWB...

KnutzEls zei

Om je rot te schrikken. Fijn dat er dan snel hulp komt.

Sjoerd zei

Mooi is dat inderdaad, al vind ik een uur nog lang, maar dat zal wel aan mijn verwachtingspatroon liggen. Ik heb pechhulp via mijn garage en ik moet zeggen dat dat ook niet zo snel gaat.

Mevrouw W. zei

Dat is schrikken! Gelukkig werd het redelijk snel weer opgelost.

izerina zei

geeft een gevoel van veiligheid,zo'n lidmaatschap

sjannesblog.com zei

Mijn ervaring met de ANWB is ook louter positief. Heel fijn zo'n helpdesk. Maar dat was wel even schrikken voor jullie daar op die weg!

Lot zei

Je ik ben ook al sinds 1982 lid en al jaren niet nodig gehad maar ik blijf gewoon betalen incl aanhanger en reisverzekering. Als je het nodig hebt ben je zo blij dat er iemand komt.

Kitty zei

We hebben ze nog maar weinig nodig gehad maar ze doen fantastisch werk!

biebkriebels zei

Gelukkig dat je snel hulp had van de ANWB, wel even schrikken zo'n knal...

Jeanette Renting zei

Zo fijn dat je goed geholpen wordt. Wij hebben ook goede ervaringen met ANWB, gelukkig zijn het er maar heel weinig.

schrijfselsvanmij zei

Ik ben lid van de Duitse zusterorganisatie ADAC, pas 1 keer nodig gelukkig

Jolande zei

Oh dat klinkt wel eng een klapband. Gelukkig dat de ANWB snel kwam helpen.

Ferrara zei

Een van mijn angsten als we op pad zijn met de caravan. Nog nooit gebeurd, maar toch ...
Goeie club. Sinds mijn eerste auto (1972 Austin Seven) lid.

miekequilt zei

Ja, de ANWB, daar moet je toch eigenlijk wel lid van zijn als je een auto hebt. Fijn dat jullie, toch redelijk snel, werden geholpen.

In de weer zei

Gelukkig goed afgelopen !

Mrs. T. zei

Wat fijn dat het zo goed verholpen is.

Josephine zei


Inderdaad Bettie, Leve de ANWB, ben ik helemaal met je eens, ze helpen
je heel snel en vakkundig. Zelfs vanuit het buitenland, ons auto moest
versleept worden naar Nederland, binnen een paar uur stond er een
splinternieuwe auto klaar voor de terugreis naar Nederland.
Dus nogmaals, LEVE DE ANWB!!!

Iris Flavia zei

Very scary. This happened to Ingo on the Autobahn in a construction site....
Glad you got help so quickly every time!