Totaal aantal pageviews

woensdag 20 november 2019

Gezichtjes


'In de Veluwe zag ik deze leuke dame met kleine oogjes en haarpony staan' schrijft Bea. Ja, ze is leuk met haar kleine oogjes. Waarschijnlijk weinig slaap gehad. 
De  (Libelle) schrijfster Sheherazade, schreef  ooit een boek over 'Het huis dat lachte'. Dat huis was ook ergens daar, of daar in de buurt.. Je kunt je er na deze foto iets bij voorstellen.

Dan deze, van Kitty: een nietjestang. maar je kunt er toch echt overduidelijk iets heel  anders in zien. Het ding heeft een eigen gezicht, zo leuk! Ik ging meteen even kijken naar mijn eigen nietjestang, maar niks hoor.

En als laatste een hoekje van de broodrooster van Ferrara. Je moet het ook maar net zien hè.Ook een heel mooie!
Bea, Kitty en Ferrara: hartelijk dank. En voor alle anderen:  blijf speuren!

Ps: Inmiddels zijn hier al ruim tachtig gezichtjes geplaatst geweest geworden.

19 opmerkingen:

miekequilt zei

Altijd leuk, die gezichtjes.

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

ruim 80 gezichtjes!
Da's niet niks.
Ik kijk geloof ik niet zo heel erg goed...

Groetjes!
Marlou

.

sjannesblog.com zei

Ja, als je er een keer oog voor hebt, zitten ze overal, die gezichtjes.

Ageeth Mooij zei

Ze toveren glimlachen op mijn gezicht!

Nietzomaarzooo zei

Samen met een kopje lekkere koffie word ik hier heul vrolijk van.

Ferrara zei

Scheherazade schreef op een boeiende manier en met humor over het dagelijks leven.
Mijn nietjestang is ook een saaie. ;0))

Elizabeth zei

Ik moet soms wel goed kijken, maar vind het leuk!

Floor zei

Ook weer leuk, vooral die tang. Gek, maar ik zie nooit ergens gezichtjes in, let vast niet goed op.

Sjoerd zei

1 op 80 is wat laag, maar ik blijf kijken...

Neeltje zei

Weer erg leuk!

Marleen zei

Geweldig! Vooral de nietjestang is erg leuk :)

Alet Venhuizen zei

Ontzettend leuk weer.
En nu op naar de 100?.....

KnutzEls zei

Die twee laatste zijn ook een beetje grimmig 😉

Els04 zei

zo tof allemaal!

Matroos Beek zei

Leuk! Vooral ook dat het er al tachtig zijn. Ik blijf mijn ogen openhouden!

klaproos zei

ah ja dat is erg leuk er bestaat een website van heb ik weleens gezien echt tof

In de weer zei

80 al, echt ongelooflijk. Blijft leuk.

Marthy zei

Leuk, maar ik zie het pas als een ander me erop wijst. Blinde vlek?

Onliemie zei

Geweldige gezichtjes! Ik vrees dat ik een beetje zoals Marthy ben. Ik zie het bijna nooit. :-(