Totaal aantal pageviews

donderdag 21 mei 2020

Atc-ruil

Mieke, van Miekequilt, organiseerde een Atc-ruil. De bedoeling is drie Atc's maken en drie andere Atc's terugkrijgen
En hier zie je de Atc's die ik ontving. Dat zijn er vijf.


De bovenste twee, links, zijn gemaakt door Ferrara. Collages zijn het en mooi gemaakt. Ferrara vindt het vooral leuk om te doen, te máken. Ze ruilt niet. Vandaar dat we twee kaartjes extra terugkregen.
Ook extra was de kaart van Mieke, in het midden.  Het is geen Atc (te groot) maar het is wel een cadeautje. Ik heb zo langzamerhand een echte 'Mieke-kaarten' verzameling en ze zijn allemaal even mooi.
Daarnaast zie je de Atc die Margriet Hof maakte: Zeeverlangen.
Linksonder herkende  ik meteen het werk van Toos, van  In de Weer.
Zeer toepasselijk 'Thuisblijfhuisje' genaamd. En rechtsonder, de Atc van Mieke.
Het is zo leuk, zo'n dikke envelop in de brievenbus.
Ik had al in geen tijden meer een Atc gemaakt. Maar ik heb nu weer wat inspiratie. En meer tijd!
Dank, dames!

12 opmerkingen:

Miriam zei

Wat een leuke verzameling zo! Soms ben ik ook opeens weer actief op ATC-gebied, voor het laatst vorige zomer. Eerlijk gezegd ben ik ook wat kritischer geworden bij het ruilen, want mijn geborduurde ATC's kosten veel tijd. Dat doe ik graag, maar dan is het wel fijn als je iets terugkrijgt wat met aandacht is gemaakt. Misschien ook weer iets voor deze zomer, we zullen denk ik weinig tot geen uitstapjes maken. Post krijgen is dan extra leuk.

Sjoerd zei

het lijkt me erg leuk, maar helaas niets voor mij.

miekequilt zei

Wat een leuke collage heb je gemaakt. Doe je volgende keer weer mee?

Judy zei

Wat een creatievelingen! Mooi!

sjannesblog.com zei

Heerlijke post! Het thuisblijfhuisje kreeg ik ook, zo leuk!

Marlou zei

ha Bertiebo,

wat een leuke actie van Mieke!
Ik zie die van mij er niet bij!!
Misschien aan anderen gegeven.

Ik heb ook een mooie dikke envelop gekregen.
Erg inspirerend

groetjes van Marlou

Nietzomaarzooo zei

Moest even opzoeken wat dit is (ATC), maar nu begrijp ik beter dat dit allemaal kleine kunstwerkjes zijn. Die je onderling ruilt.
Prachtige collectie.

Kitty zei

Leuk! Ik heb ook al een hele poos geen ATC’s meer gemaakt, Daar zijn wel andere hobbybezigheden voor in de plaats gekomen hoor 😁.
Ik ben benieuwd wat je nou zelf gemaakt hebt.....

biebkriebels zei

Ja de term ATC was mij ook niet bekend, maar gelukkig heeft iemand anders het al opgezocht. Ik vond alleen de Almeerse Tennis Vereniging..:) Mooie kunststukjes zo bij elkaar. Quilten heb ik nooit gedaan maar heb het wel bij vriendinnen en mijn zus gezien en vind de resultaten altijd erg mooi.

Marthy zei

Prachtig, je verzameling. Die van Mieke en Toos herken ik.

In de weer zei

Leuk Bettie, ik zit nog in spanning !

Ferrara zei

Doet me plezier dat er een vuurtoren bij jou verzameling zit. Had ik stiekem op gehoopt.