Totaal aantal pageviews

woensdag 6 mei 2020

Gezichtjes


Ferrara heeft een nieuw koffiezetapparaat en dat apparaat heeft op standje aan/uit twee gezichtjes.


En Anja stuurde deze jurk. Even goed kijken. 'Ik zie twee gezichtjes' schreef ze. Ik ook

Een boom, een mooie boom met een mooi gezicht. De foto werd me opgestuurd door Gerdiene:

Er werd me een robotje opgestuurd door Ikkelien. Wat een schatje! 

Zowaar  vond ik er zelf ook nog een, tussen mijn oude foto's. Eentje die nogal voor de hand lag, maar wel een gebruiksvoorwerp


En nog een op de valreep, eentje van Toos, van In de Weer. Gezien op een van haar fietstochten:

Ferrara, Anja, Gerdiene, Ikkelien en Toos: dankjulliewel. En blijf speuren, mensen!

18 opmerkingen:

Judy zei

Leuk zijn ze, goed gevonden. Ik speur verder.

klaproos zei

leuk Bertie, ja als je rondkijkt zijn er veel snoetjes, de boom op mijn blog had je al gezien toch :-)

sjannesblog.com zei

Leuk, leuk!

schrijfselsvanmij zei

Verassend leuk :-)

Sjoerd zei

Heerlijk al die voorbeelden, waarom zie ik er gene meer...

Nietzomaarzooo zei

Blijft leuk en verrassend.

Emie zei

Ik moet ook naar weer eens wat beter opletten. Deze waren stuk voor stuk weer erg leuk.

Kitty zei

Leuk weer, hahaha, dat karretje met wimpers, daar word je toch vrolijk van!

Céline zei

Leuk die gezichtjes!
Ik ga er ook op letten.

Marlou zei

Ha Bertiebo,

daar word ik nou lekker vrolijk van.
Precies wat we nodig hebben: gekke gezichtjes!

Groetjes!

Neeltje zei

Weer leuk!

Anoniem zei

Leuke vondsten alweer. Ik hoop er ook nog eens eentje te vinden.

miekequilt zei

Het blijft leuk, Bertie.

Marleen zei

Ze zijn allemaal prachtig!

Jolande zei

Ze zijn weer allemaal erg leuk.

RIanne zei

Die jurk.. Twee gezichtjes met druipsnor... Wow...

Mirjam Kakelbont zei

Ik vind ze stuk voor stuk even mooi.
Hahaha, het lijkt wel besmettelijk. Ik zie ook steeds meer gezichten. Dus ik mag ook foto's naar je mailen? Ik heb nog een artikel uit het AD voor je bewaard. Over allemaal gezichten in producten. Heb je het gezien of zal ik het naar je opsturen?
Lieve groet.

Bertiebo zei

Zeker, Mirjam, heel graag. Dat artikel heb ik denk ik gelezen. Maar tich bedankt