Totaal aantal pageviews

zondag 3 mei 2020

Lego

Odins vader, dat is onze oudste zoon, maakte in deze bestaande plaat, in de lego-brandweermannetjes,  allemaal Odins. Kijk maar, op het dak zit er een. En op het water...


Bart stuurde de foto en  net gisteren had ik het hier over goed kijken. Nou dat deed ik dus helemaal niet, want ik had niet gezien dat de echte Odin er in stond.
Odin heeft deze brandweerkazerne ook zelf. Dus ik dacht dat hij en zijn vader het gemaakt hadden. Dat dat het was.  Odin is al best goed met lego en hij vindt het leuk.
Dat komt nou weer mooi uit, want wij hebben echt nog heel veel lego. Het was bij onze jongens een hit. Ze hebben er tot op de dag van vandaag ruzie over wat van wie is. Mooi makkelijk van de heren, ze willen het allebei niet in huis hebben. Wat ik snap hoor. Wij hebben beslist meer ruimte.
Op dit moment is mijn man orde aan het scheppen in de legohoeveelheid en aan het bouwen. Hij maakte het piratenschip al in de afgelopen tijd. Het zoeken van de juiste onderdelen, dat is natuurlijk het meeste werk. Ik ben van plan om een paar kleine dingetjes in elkaar te zetten. Maar uhmmm, voorlopig heb ik nog zat andere dingen te doen.



25 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Geweldig gedaan met die brandweerkazerne!
Wij hebben ook nog veel lego. Van mij mochten de kinderen vroeger het speelgoed waar ze geen interesse meer in hadden wegdoen, behalve de lego. Als er kleine kindjes op visite komen dan heb ik ook nog een grote doos met duplo waar ze mee kunnen spelen.

sjannesblog.com zei

Helaas heb ik geen lego meer, heel jammer.

KnutzEls zei

De doos met LEGO staat hier klaar om verstuurd te worden naar Duitsland. Als alles weer gewoon is.....

Kitty zei

Wat leuk gedaan die foto! Ik zie Odin vijf keer, hihihi, zo grappig!
Wij hebben een verhuisdoos vol lego van een neef gekregen, Rob is al weken aan het sorteren. En dan mag het allemaal naar Daan en Emma.

Floor zei

Wat zal Odin trots zijn op zijn plaat. Hij gaat later vast bij de brandweer :-)
Jullie zoon kijkt misschien ook naar dat programma op t.v. waarin een groep mensen elke week de mooiste dingen bouwt van Lego.

izerina zei

Zo natuurlijk,dat gezichtje in die brandweermannetjes.

Sjoerd zei

Gewoon lekker bezig blijven is het devies...

Emie zei

Wat een geweldige foto!

mar zei

Leuk, die foto.

Ferrara zei

Foei ... hoe kan iemand die overal gezichtjes ziet het vrolijke smoeltje van haar kleinzoon missen. 😉'
Super idee van je zoon.

Nietzomaarzooo zei

Wat een leuke foto!!!
Gisteren flitste ik langs RTL4 - ook een lego programma en ik vond het nog leuk ook. Want gewoon oprecht mensen die heel erg van bouwen met lego houden.
Veel lego is met Koninginnedagen verkocht en wat ik nog vond (heul weinig) hou ik hier voor het kleinkind. Want vind het zelf ook enorm leuk.

RIanne zei

Leuk gedaan, die brandweerkazerne.

Zoon was ooit ook fan en hij had een hele collectie. Jaartje of 8 geleden alle lego, met toestemming van zoon, aan een vriendin gegeven. Wij gingen verhuizen en zonder zolder of andere bergruimte was de hoeveelheid lego hier niet te verhapstukken. Nu was iemand anders er blij mee.

juffrouw Ooievaar zei

Wat een super leuke foto :)
Onze zoon heeft zijn Lego ook nog bewaard, inderdaad bij ons op de zolder ;)
Groetjes en een fijne zonnige dag, Anita

biebkriebels zei

Goh wat leuk gedaan met die foto's!

In de weer zei

Oh, dit vind ik héél mooi gedaan met de brandweermannetjes.
Het schip ook hoor, had al zitten kijken of ik je man zag ;-)
Onze Lego is allemaal naar onze zoon gegaan, een Lego fanaat, bouwt nu nog met zijn twee zonen.
Onze Lego Duplo is laatst naar twee kleine achterneefjes gegaan.

Marleen zei

Echt geweldig die foto's met Odin!

Marthy zei

Wat leuk gedaan, die foto met Odin. Hier ook veel Lego maar het meeste is al bij de kinderen

Jolande zei

Wat ontzettend leuk al die Odin's.
Wij hebben het lego van onze kinderen ook op zolder staan, want wij hebben de ruimte.
Zelf vind ik de lego poppetjes het leukste.

miekequilt zei

Lego. Lijft toch leuk hè. Hier wordt er ook altijd veel mee gespeeld.

Mrs. T. zei

Wat een leuke foto. Mijn broer speelde de dag voordat hij in militaire dienst moest nog met lego. ;-)

Mirjam Kakelbont zei

Geweldig verzonnen en gefotografeerd. Zelfs ik zou nog wel een brandweerkazerne willen bouwen van Lego. Of zo'n stoer piratenschip. Mijn broer heeft dozen vol...en kan er geen afstand van nemen.

schrijfselsvanmij zei

Hier staat nog een grote kist met Lego op zolder, geen idee wat van wie vd jongens was

Judy zei

Leuke foto! Ik heb hier ook een doos met lego, net als jij. (Nog) geen kleinkinderen, dus voorlopig blijft hij bewaard. En maar één zoon, dus daar kan geen ruzie over komen.

Het lieve leven... zei

Wat super die foto..hij wordt groot!! En ja..hier ook nog een hele bak met lego. Ook technisch lego.

Els04 zei

zo tof!!!