Totaal aantal pageviews

woensdag 20 mei 2020

Nummer 186

Dat was al een hele tijd geleden, maar zomaar ineens was daar weer een Roodkapjekaart in de bus.
Via Postcrossing, van Sasha uit Rusland. 'From beyond the Ural  Mountains',  zoals ze zelf zegt in goed Russisch.
Nr. 186
En ik vind het ook een bijzondere kaart. Met dat heel kleine Roodkapje en die grote wolf.. De illustrator is Anton Lomaev , hij illustreerde o.a. het sprookje.
Ik ben heel erg benieuwd of ik de tweehonderd nog ga halen. Tweehonderd Roodkapjekaarten, dat zou toch prachtig zijn...

17 opmerkingen:

Sjoerd zei

Jawel toch, die ga je zeker nog halen...

Floor zei

Heel grappig deze. Roodkapje ziet er uit als een klein heksje en de boze wolf is helemaal niet boos, maar kijkt heel bang. Leuk om de rollen eens om te draaien.
Op naar de 200!

Judy zei

Oei, wat een grote boze wolf! Ik duim dat je de 200 haalt!

Emie zei

14 stuks nog, dat moet te doen zijn...

sjannesblog.com zei

Dit is in ieder geval een mooie erbij.

Marlou zei

ha Bertiebo,

oh ja... dat is waar ook...
Roodkapje kaart voor Bertiebo.
Ik ga wéér voor je op zoek.

Deze is wel heel bijzonder!

Groetjes, Marlou

Kitty zei

Wat een leuke! De Grote Bange Wolf en kaboutermeisje Roodkapje :)

Jolande zei

Wat een leuke kaart weer voor je verzameling.
Natuurlijk ga je de 200 halen!

Nietzomaarzooo zei

Ja, ga je zeker nog halen, want er kijken zoveel mensen ook voor je om zich heen. Deze vind ik heel erg leuk omdat de rollen omgedraaid zijn. Bange boze Wolf!

Neeltje zei

Blijven leuk, die kaarten.

izerina zei

Dat gaat lukken. Wie weet komt er nog een heel moderne serie

Mirjam Kakelbont zei

Wat een plaatje van een kaart! Tuurlijk ga de nummer 200 halen. En 201, 202...
Fijn hè, Postcrossing?
Lieve groet.

miekequilt zei

Wat een enige kaart. De wolf lijkt me bang voor Roodkapje. En dat snap ik, want ze ziet er boos uit.

schrijfselsvanmij zei

Dat gaat vast lukken, de 200

Sjaantje zei

Oh wat leuk, jij verzamelt dus Roodkapje kaarten..? Ga ik onthouden, althans, proberen...

In de weer zei

Een héle leuke !

Marleen zei

Deze is prachtig!