Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 mei 2020

Gezichtjes

Dit gezichtje werd me toegestuurd door Ferrara. 'Een  gezichtje, nou ja,  zeg maar gerust gezicht', schrijft ze erbij, '600 x 800. Gespot op een coronawandelingetje voor de nodige beweging'.
Daarna, arriveerde een aap. Van Agnes.  Nou ja, ik zie er een aap in, maar het is beslist een gezichtje. Sommige mensen lijken ook wel wat op apen.


En toen een heel mooi gezichtje, gespot door onze vier-jarige kleinzoon Odin.

Odin zei: 'Je bent een lieve krentenbol. Jij hebt oogjes, een neusje en een mondje. Je mag op mijn bordje liggen, maar je mag straks niet uit mijn mond lopen'.
Wat slim hè en wat een fantasie. Een ding is zeker: hij heeft er talent voor en dat heeft hij niet van zijn oma.

Dus nu als toetje  nog maar even  een paar van de leukste gezichtjes die ik ken.  Onze Bart met zijn zoons Arthur en Odin.  Dat zijn nog eens gezichtjes, vind je niet?


En verder: Blijf speuren, mensen!


19 opmerkingen:

Judy zei

Ja, een aap zie ik ook! En die lieve aapjes op de onderste foto.... lief!

miekequilt zei

Ik zie ook een aap. De onderste foto is prachtig. Die twee stralende jochies samen met papa. Heerlijk toch!!

Emie zei

Het krentenbol verhaal is fantastisch en de onderste foto laat je vast ook afdrukken. Dat is er een om in te lijsten.

Floor zei

Heerlijk dat Odin tegen zijn krentenbol praat! Zulke dingen doe ik nog steeds hoor :-)

Kitty zei

Knap hoor van Odin. En wat een leuke foto van Bart met zijn zoons!

Neeltje zei

Onderste foto is top!

mar zei

Lieve foto.

Mevrouw W. zei

Mooie gezichtjes en die onderste foto is geweldig!

Jeanette Renting zei

De krentenbol doet mij aan de kei in onze tuin denken. Dit 'knorrige' gezicht liet ik een paar weken geleden zien op mijn blog bij I see faces. Prachtig, je zoon met zijn zoons.

guusje zei

De laatste foto vind ik de allermooiste. Wat een leuke knappe mannen (tjes). Ik denk dat Bart op zijn vader lijkt, klopt dat?

Marleen zei

Het aapje is erg leuk en de krentenbol is meesterlijk.

In de weer zei

Leuk als een kind zo lekker zit te kletsen tegen een krentenbol, dan smelt je toch !
Super joch, die Odin.
Mooie foto van de drie mannen !

Nietzomaarzooo zei

Wat een leuke gezichtjes weer, vooral die laatste drie.

sjannesblog.com zei

Een heerlijk toetje, maar die andere gezichtjes mogen er ook zijn!

Ferrara zei

Supertrio.

Ageeth Mooij zei

Leuke exemplaren, vooral die op de laatste foto!

Anoniem zei

Die zijn weer leuk! En vooral de gezichtjes van de kleinkinderen.😃

Jolande zei

Leuk weer allemaal, maar die laatste foto is toch wel de allerleukste.

Els04 zei

tof!