Totaal aantal pageviews

zaterdag 6 juni 2020

Ik zie, ik zie...

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en de kleur is... PAARS
En als je er eenmaal op let is het een en al paars wat de klok slaat.
Ik hou van paars. Vroeger heb ik nog wel eens een heel erg paarse muur gehad. Die stak lekker af tegen de oranje muur aan de andere kant. Het geheel werd wat gedempt door de grote Che Guevaraposter.  Jeugdzonde.
Ik wil ook altijd graag een kledingstuk in paars. Maar dat staat me absoluut niet.
Jammer. Dus dan maar blij zijn met paars in de natuur.



                            Prachtig  Paars



25 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik vind die paarse bollen ook zo mooi.

Judy zei

Ik ben dol op paars, had bijna een paarse bril gekocht. Toch maar een neutrale kleur gekozen. Ik had groen en oranje muren, bij die poster. :) Prachtige alliums!

miekequilt zei

Ik had een oranje muur. Met een paarse ribfluwelen sprei met oranje banen. En een poster van Rita Reys. Zo jammer dat ik er geen foto's van heb. Jouw paarse bollen zijn prachtig , zeker zo'n groepje bij elkaar.

marga zei

Het valt mij ook op dat er op dit moment buiten wel heel veel paars te zien is. Prachtige foto's.
Groeten.
Marga

blauwruitje zei

hihi wat kunnen smaken verschillen. Ik houd helemaal niet van paars in mijn kleding of in huis. Maar in mijn tuin komt die kleur heel veel voor. Prachtig vind ik het dan.

sjannesblog.com zei

Mooie eye-catchers!!

Emie zei

Mijn reactie is exact hetzelfde als die van blauwruitje maar dan ook exact hè.

Lot zei

Ja ik hou van paars en over een paar weken zit er ook diep paars behang op een muur

Jolande zei

Ik vind paars ook een mooie kleur.
In huis hoef ik het niet, maar ik heb wel wat kleding in paars.
In de natuur vind ik het prachtig.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Mooi dat paars. Wel een beetje "hard". Ik vind lavendelblauw het mooiste.

Kitty zei

Ja prachtig, paars! Wij hadden tot voor kort een paarse en een groene muur. Maar heel bescheiden paars en groen hoor ;P nu zijn ze taupe, maar in ons vloerkleed zitten nog wel paarse en lila strepen. Ik heb een jaar of twintig geleden nog een heftig paarse outfit gehad met een lange rok. Reactie van zoonlief: je lijkt wel een ouwe hippie hahaha! Ik ging er rustig in naar mijn werk en daar werd het wel gewaardeerd geloof ik *proest*.

biebkriebels zei

Dat was een kleurrijke kamer die je had. Paars heb ik eigenlijk nooit gedragen geloof ik, maar paarse bloemen vind ik erg mooi!

Elizabeth zei

Wow, wat een mooie bloemen! Ja, ik houd ook wel van paars, maar niet binnen...

Onliemie zei

Super mooi! Ik grijp qua kleding ook wel vaak naar paars. Mij past het wel. De dochters vinden het een afschuwelijke kleur dus vaak koop ik het dan toch maar niet, denkend aan de commentaar die zal volgen ;-) Er zijn natuurlijk veel varianten in "paars". Niet alles vind ik even mooi.

Nietzomaarzooo zei

Mooie kleur voor planten. Ben geen fan van deze kleur qua kleding of andere dingen. Maar maakt niet uit; genoeg mensen die dat wel zijn toch?

Ageeth Mooij zei

Ik hou ook zo van het paars (en oranje) uit de jaren 60/70!

Rianne zei

Paars en oranje muren...Hoe herkenbaar..
En die poster, rood met zwart, die had ik ook.

Paars in de natuur is een lust voor het oog.

Matroos Beek zei

Prachtig al die tinten paars!

guusje zei

Zijn het Alliums? Die vind ik prachtig. Ik houd van paarse kleding, lichtpaars, middenpaars, donkerpaars. Maakt niet uit.

Marleen zei

Die sieruien zijn inderdaad heel mooi, ook de vorm. Ën de kleur ;)

schrijfsels zei

In de tuin zie ik graag paars: heel veel lavendel en salvia, maar als kledingstuk dan weer niet

Neeltje zei

Prachtig! Wij hebben veel paars in huis.

Alet Venhuizen zei

Inderdaad prachtig paars. Geen paars in huis hier maar ik heb ook ontzettend veel paarse bloemen hier in de tuin!

mrs H. te B. zei

Ik heb inderdaad één paarse lange muur. Ben er na jaren nog steeds dol op. Én ik draag vaak paarse kleding - dan val ik wél een beetje weg tegen die muur. En n.a.v. een eerdere reactie: inderdaad heb ik óók een paarse bril op mijn neus (maar die zie ik zelf dan weer niet zo vaak....). IN de tuin bloeien veel kruiden blauw-paars, én de lavendel. De hortensia kleurt paars-roze: genoeg roze en paars in huis en tuin dus!

Marthy zei

Ih, die alliums, daar ben ik zo gek op. Verleden najaar nieuwe bollen in mijn border gezet in Frankrijk. Hoop dat ik ze nog mag bewonderen.