Totaal aantal pageviews

donderdag 30 december 2021

Gezichtjes

 

Ik las dat je nog op zoek bent naar gezichtjes: Ik zag er een in deze paddenstoel..... Dat schrijft Margriet, een mij onbekende bloglezeres. Zo leuk, al die mensen die speuren.







Nog een onbekende speurder, Nadia: 
'Ik kwam een zeer teleurgesteld gezichtje tegen in onze pennenbak, eentje die wel van een feestje houdt :)  op onze houten schutting en de andere twee vond ik in onze garage tussen allerlei gereedschap'.

Ze zijn super, alle vier. 


En de laatste voor deze ronde is ook van iemand die ik niet ken. Maar ze heet Ellen en ze stuurde deze leuke foto. 
Ze schrijft: Ik lees regelmatig uw blog. Tijdens een wandeling vorig jaar, in het buitengebied van Garderen, kwam ik dit tegen in een oude boom. Ik moest toen aan een gezichtje denken. Ook een beetje aan een lappenpop.  

Ik vind ze allemaal weer geweldig leuk en goed gevonden. Dank dus allen en... blijf speuren. bettievdgriend@hotmail.com 

13 opmerkingen:

izerina zei

Bijna verslavend.

Judy zei

Geweldig gevonden weer!

Sjoerd zei

Er zitten weer prachtexemplaren bij.

Iris Flavia zei

Great ones! I always have my cam and eyes open but... nada, nothing these weeks. Glad you got so many :-)

Emie zei

Die pen, ha ha!

Elizabeth zei

Iedere keer als ik de gezichtjes op je blog zie, besluit ik er ook eens op te gaan letten.
Maar het komt er nooit van. Het vraagt een bepaalde manier van kijken en helaas kijk ik niet zo, denk ik...
Leuk hè, al die onbekende bloglezers... Ik denk dat we ze allemaal wel hebben. En dan opeens komt er een mailtje. Zo gaaf!

sjannesblog.com zei

Weer goed gezien, allemaal.

schrijfselsvanmij zei

Die pen is echt :-D

Nietzomaarzooo zei

Altijd weer even glimlachen om al die gevonden gezichtjes. Leuke rubriek!

s.c zei

Tja het blijft leuk.

Foodie Girls zei

thats nice post

Ferrara zei

Er zijn weer leuke bij. We speuren gewoon door in 2022.

Hans zei

Net als mensen, zoveel verschillen en toch herkenbaar. Hans