Totaal aantal pageviews

woensdag 15 december 2021

Kerstkaart Deo Gratias

 


Is het niet vertederend? Ik vind de kleuren heel apart en zo helemaal niet kersterig. Maar ondanks dat is het toch Kerstmis hè. En het staat er trouwens onder: Joyeux Noël. 
Het is wel jammer dat ik niet alles kan lezen.  Wel stukjes. Gek eigenlijk want het is best een keurig handschrift van Maman. Karakteristiek ook. Nou ja, haar kinderen hebben het vast kunnen lezen. Deo Gratias


Enfin:  dan nu maar eens  wat doen aan onze eigen kerstkaarten. Ik ben in de stemming!

15 opmerkingen:

KnutzEls zei

Ze liggen hier ook klaar. Nu nog schrijven en postzegels plakken.

Judy zei

Succes! Ik ga ze vandaag ook schrijven.

miekequilt zei

Wat een prachtig kaartje. Voor mijn bloglezers ben ik al klaar. Nu de rest nog. Gezellig werkje vind ik.

Iris Flavia zei

What a treat! And despite I could not read it... it´s very personal, I like that.
Have a jolly time :-)

Emie zei

Een echt Rooms kaartje als je het mij vraagt.

Kitty zei

Mooi kaartje! De brievenbus Grote Beer zat gisteren om een uur of twee al propvol…

Bertiebo zei

Ja, ik heb al een twee jaar achter elkaar geklaagd. Maar het heeft niks geholpen. Ik ga nu maar óm 18.00 uur posten

Floor zei

Wat een beeldig kaartje is dat, echt een snoepie!
Je kunt de kaarten ook in de grote kerstkaartenbox doen die bij het postagentschap staat.
Die wordt elke dag leeg gemaakt en staat veilig binnen.

Sjoerd zei

Mooi is dat zo'n volgeschreven kaartje...

biebkriebels zei

Lief kaartje.

Ferrara zei

Wat een prachtig kaartje.
Ik heb ze gisteren gepost, als PostNL doet wat ze belooft heeft iedereen zaterdag de kaart op de mat.

Bertiebo zei

@Floor, Helaas, dat was vroeger zo. Nu niet meer

Marthy zei

Ik ben laat dit jaar met de kerskaarten, zit op kaarten en enveloppen te wachten die onderweg zijn, nou ja, hoop ik.

Hans zei

Deze kerstkaartjes doen me denken aan vroeger, toen was kerst veel minder commercieel. Hans

Els04 zei

zo mooi!