Totaal aantal pageviews

woensdag 22 juni 2022

Gezichtjes

 

'Tja', mailde Wieneke, 'ik ben dus heel erg slecht in het herkennen van gezichtjes en sta regelmatig versteld van wat andere mensen aan jou opsturen. In museum De Fundatie in Zwolle vond ik er zomaar een paar.

Niet helemaal eerlijk vanwege dat ze geschilderd zijn door Rob Scholte. Die heeft een enorme oeuvre-tentoonstelling in het museum op dit moment'.




Ik heb Wieneke nog even gevraagd of er op de tweede foto meer dan een gezichtje te zien zou zijn, want ja, soms zie ik het helemaal niet en iemand anders wel. Maar nee, zei Wieneke één gezichtje op foto 2. Zoek maar.

Sjoerd stuurde ook een mooi gezichtje: Ik heb er weer een, of twee... Tenminste, dat denk ik. Het zijn twee sjtielen zoals ze onder in de mijnen gebruikt werden om gangen te stutten.


Dan de laatste voor deze ronde. Die komt van Inge. Het is een wildcamera die bij haar in de tuin hangt, maar nu even niet omdat de batterijen leeg zijn:


Dat was het weer. Met dank aan alle inzenders.  Blijf speuren, mensen! bettievdgriend@hotmail.com


8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ze zijn weer leuk toch, ook die pannen...

Judy zei

Goed gezien weer!

Kitty zei

Super! Die camera is echt geweldig, net een Afrikaans masker.

Iris Flavia zei

Love esp the last one.
Found one for you, if monsters are OK...

Emie zei

Mijn inzendingen blijven momenteel een beetje achter, ik zie niet zoveel gezichtjes. Deze zijn ook weer leuk!

Hans zei

Er valt nog veel te beleven en te ontdekken. Hans

Josephine zei

Geweldig dat er steeds weer nieuwe gezichtjes tevoorschijn komen,
deze zijn ook weer leuk, vooral de laatste vind ikmsuper!!!

Jolande zei

Bij de foto's zie ik de meeste helaas niet, maar die wildcamera vind ik helemaal geweldig.