Totaal aantal pageviews

zondag 5 juni 2022

Gezichtjes

 Ferrara zegt: 'Zoals beloofd het gezichtje uit het gevangenismuseum in Veenhuizen. Smoeltje ziet er redelijk vriendelijk uit, maar wat er achter ligt is minder vrolijk. Het is de kaartscanner om toegang te krijgen tot het cellenblok. Ik blijf speuren, zo leuk om te doen.' 


Daarna twee gezichtjes van Els.  Zij zegt: 'Het eerste is mijn airfryer. Net of-ie zijn tong uitsteekt. Het tweede is de USBaansluiting van de Tomtom'.



De volgende bijdrage voor deze ronde kwam van Iris Flavia.  Een heel stel gezichtjes,  tegelijk. 


En de laatste is van Celine. Zij houdt van borduren en ook van kleuren en kleurplaten en zo zag ze ineens een gezichtje in een van de kleurplaten:


Hier, klik, kun je op Celines blog de hele kleurplaat zien. 

Dat was het weer voor deze keer, ha, dat rijmt. 
Dank allen en als altijd: Blijf speuren, mensen! bettievdgriend@hotmail.com

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Soms heel dicht bij soms vergezocht, maar ze zijn weer leuk.

Mevrouw W. zei

Weer goed gevonden!
Als je er eenmaal op gaat letten, ga je steeds meer gezichtjes zien.

Emie zei

Een beetje verschrikt gezicht op de kleurplaat, zo grappig!

www.hetkeetjevanlien.com zei

Leuk hoor! Ik hou het voorlopig maar bij de hartjes, anders let ik niet meer op waar ik loop haha

miekequilt zei

En weer een leuke serie erbij.

Hans zei

De zondag wordt afgesloten met een blik op bijzondere gezichtjes. Hans

Josephine zei

Vind dit echt een sterke serie, die bak vol lijken wel allemaal
kindersmoeltjes. En super gezien Celine, op zo'n grote kleurrplaat
precies dat enen gezichtje tegen te komen.

Nicole Orriëns zei

Om die eerste moet ik glimlachen. Die kijkt een beetje geschrokken, of is het benepen?