Totaal aantal pageviews

maandag 13 juni 2022

Monday in Zierikzee

 

Zierikzee, is ook weer zo'n leuke oude stad. Je kan er lekker ronddwalen en er is veel moois te zien. Langzamerhand hebben wij een routine in Zierikzee. We lopen altijd ongeveer dezelfde route. Maar ja, soms is het heel goed om daar eens van af te wijken. Want daardoor zagen we dit. Niet op steen geschilderd, maar toch een mural. Een echte Zeeuwse mural en dat zie je aan de dracht.





Grappig dat het drieluik ook het Coronaverhaal vertelt.

Linking to Sami's Colourful World



25 opmerkingen:

KnutzEls zei

Mooi, zeeuwse klederdracht.

Judy zei

Ah leuk, met de maskers!

Iris Flavia zei

Very timely.
I´m a bit afraid what awaits us come Autumn...

Koffie Digitalix zei

Die zijn mooi al zoent die laatste net echt lekker..

Sjoerd zei

Heel apart, wel zo mooi.

Emie zei

Leuk gedaan zeg!

Sami zei

Beautiful costumes and of course the ever present mask. Lovely murals :) Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

biebkriebels zei

Dat was me niet eens opgevallen, de Corona kus! Mooi geschilderd.

In de weer zei

Bij de tijd !

Tom zei

...these are lovely. I have seen many mural painted on boarded up windows here too.

Mae Travels zei

Nice paintings!

best... mae at maefood.blogspot.com

Bleubeard and Elizabeth zei

Lovely paintings and a sign of the times with their masks in place.

magiceye zei

So well done!

Nietzomaarzooo zei

Heel aktueel (voor mij dan) nu. Met humor gemaakt.

Mrs. T. zei

Mooi. En actueel!

Catherine Boone zei

Heel creatief, innovatief en origineel.

Marthy zei

Grappig!

Josephine zei

Vind het prachtige panelen, en bijzonder ook eentje met mondkapjes.
Een redelijk recent paneel of toevoeging misschien.

Al een aantal keren komen jou reactie's op mijn posten in de Spam map
terecht. Trouwens af en toe ook van andere mensen. Dus tegenwoordig
kijk ik maar eerst even in de Spammap tot Blogger alle vervelende
ongemakken weer eens opgelost heeft 👀👅

Hans zei

Zierikzee is zeker een leuke stad, lang geleden nog met de kinderen.
Toen stond deze innige mural er nog niet. Hans

sjannesblog.com zei

Was dit een teken aan de wand?

Bertiebo zei

@ Jeanne: ja dat heb ik ook even gedacht.

nicole orriens zei

Ik vind het een prachtige mural. En ook het contrast tussen het ouderwetse stel op een moderne muur vind ik mooi.

dee Nambiar zei

What a great find!
Very nicely done murals. :)

Ferrara zei

Jij wil nog wel eens schrijven over toeval, was dit ook zo'n gevalletje?

Bertiebo zei

Zou me niet verbazen