Totaal aantal pageviews

vrijdag 2 september 2022

Gezichtjes

 

Deze twee gezichtjes werden me gestuurd door Conny van Conny's quilts. Haar man kwam thuis met een doos boeken...

En Mieke zei:  'Goedemorgen, vind je mijn fietstas geen schattig gezichtje hebben?' Ha, nou zeker wel! 

Twee gezichtjes tegelijk,  van bloglezer Nicolette:



Het eerste gezichtje ziet Nicolette als de deur van haar droger open staat. 
Op de volgende foto zie je de keukenrasp en op de laatste foto (nog duidelijker) het gezichtje op de rasp. 

Ik vind ze ook deze keer weer bijzonder leuk. Inzenders: hartelijk dank.  En verder:
Blijf speuren mensen, blijf speuren. bettievdgriend@hotmail.com

10 opmerkingen:

Iris Flavia zei

Fun ones again! I sadly saw none here.

Mevrouw W. zei

Weer goed gevonden. Ik ga ook eens in mijn droger kijken...

Sjoerd zei

Waar halen ze het iedere keer vandaan...

Judy zei

Die tas van Mieke is mijn favoriet!

Emie zei

Ik ga voor de rasp!

Jolande zei

Wat zijn ze weer leuk!

miekequilt zei

Leuk om “ mijn” gezichtje weer te zien.

conny's quilts en creaties zei

T blijft een leuke rubriek om te zien en om voor te speuren.

Ineke zei

Ze zijn erg leuk, ik vergeet het om te speuren ;)

Josephine zei

Dit is weer letterlijk een TOP serie, echt geweldig!!!