Totaal aantal pageviews

maandag 5 september 2022

Matroesjka

 Wat een drukke en volle mural is dit. Ik zag hem op het NDSM-terrein in januari van dit jaar. En ik moest er echt eens even goed naar kijken.


Het blauwe mannetje viel me in eerste instantie het meest op. Maar daarna richtte ik mijn aandacht toch vooral op het groene figuurtje. 


Ik vond haar een soort Matroesjka. Je weet wel zo'n poppetje, met daarin weer een poppetje en daarin weer eentje. 
Maar dat is het niet hoor. Het groene figuurtje heeft gewoon haar hart op de juiste plaats. En een baby. Schattig is ze. Kijk maar:




13 opmerkingen:

Judy zei

Een vreemd wezentje, die groene. Maar wel met een goed hart.

Sjoerd zei

Ik vind het heel leuk gedaan.

Emie zei

Hoe meer je inzoomt, hoe leuker het wordt.

miekequilt zei

Ik vind het een erg druk werk. Dat groene poppetje is dan wel aardig maar de rest is me te bont en druk.

biebkriebels zei

Goh is dat er nog allemaal, ben er al tijden niet meer geweest.

In de weer zei

LIEF !

Jolande zei

Er is veel te bekijken op deze mural en dat maakt het wel leuk ondanks dat het zo druk is.

Els04 zei

Lief!

Anjam zei

Lief!

Tom zei

...this sure is a bright and colorful mural. I hope that your week is off to a good start.

Bleubeard and Elizabeth zei

Somehow I missed this on Sami's site. I think this is charming, childlike, and quirky. I love the child with the heart.

Marthy zei

Ontzettend leuk!

mar zei

De onderste twee geven elkaar een high five.