Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 september 2022

Gezichtjes

 


'Ik heb er weer een voor je. In onze straat wordt gebouwd, daarom staat er een heuse kraan. Met gezichtje. Lijkt wel of hij/zij/het aan de kraan hangt'. 
Een mooie serie van Inge, maar pas op het laatst wordt het gezichtje duidelijk:


Ook een mooie van Stef van SC Collections. Geen toelichting nodig denk ik:


Anja van de boekenclub,  stuurde dit gezichtje, een buitenlander, uit Oostenrijk. Het gezichtje bedoel ik, niet Anja. :


En Inge was in vorm en stuurde er nog een:


Red circle added :-), schreef Iris Flavia,
'To me it looks like a man lying under a thrown away window, like a homeless person, but if you don´t see it: No problem!'



Zelf zag ik dit gezichtje:


En de laatste voor deze ronde, komt van Tineke Dieks.
'Collega vrijwilliger legt haar telefoon op tafel en meteen zie ik het: een gezichtje!'


Dat was het weer en zoals altijd: Blijf speuren, mensen! bettievdgriend@hotmail.com

13 opmerkingen:

Judy zei

Heel goed gevonden weer!

Sjoerd zei

Daar zitten weer een paar hele mooie bij.

Mevrouw W. zei

Ze zijn weer leuk!

Emie zei

Het gezichtje van Inge schuift langs de hijskraan. Heb je de naam gelezen die op de hijskraan staat?

miekequilt zei

De opmerking van Emie is de kers op de taart!

Bertiebo zei

Hahaha Emie, ja gezien. En apart gehouden voor Nomen est Omen

Ferrara zei

De kraan is dus twee vliegen in één klap.

s.c zei

Ja het blijft leuk.

nicole orriens zei

Die van Iris Flavia vind ik mooi, maar iets moeilijker. Maar stuk voor stuk weer hele leuke gezichtjes allemaal!

Miriam zei

Het is weer een hele verzameling!

Iris Flavia zei

LOL, the homeless dude made it after all ;-)

sjannesblog.com zei

Tjonge jonge, wat een gespuis overal!

Josephine zei

Ongelooflijk wat er telkens weer voorbijkomt, ook deze serie
is weer van TOP kwaliteit!!!