Totaal aantal pageviews

donderdag 13 februari 2020

Gezichtjes

'Ik zag hier een gezichtje in' , schrijft Inge. Ik ook. Overduidelijk zelfs. En wat een leuk setje

Kitty dacht dat ik putdeksels 'verzamelde', zoals dit exemplaar in Apeldoorn. Maar voor het geval dat ik die niet verzamel, zag ze er een gezichtje in. En ja hoor, ik zie het ook, een knipogend gezichtje.


Dan twee gezichtjes van Ferrara.
'Een deur in Alkmaar', schrijft Ferrara. 'En ineens zag ik het tweede gezichtje, toen ik mijn koptelefoon aan het daarvoor bestemde haakje hing'.
Tenslotte nog een foto van Neeltje.
Neeltje schrijft: Maar vanmiddag stond ik ineens oog in oog met een hele wijze boom. Hij keek mij met zijn grote bolle ogen wat meewarig aan, alsof hij wilde zeggen ; “Hè, hè…..eindelijk zie je mij.

Er hoort nog een geestig geschreven stukje bij, maar dat moet je maar even gaan lezen op Neeltjes blog, klik


Dankjulliewel, dames. Dat zijn weer heel mooie gezichtjes. Blijf speuren!

11 opmerkingen:

Judy zei

Goed gevonden weer! I love de boom!

Céline zei

Die gezichtjes toveren een glimlach op mijn gezicht!

sjannesblog.com zei

Ze zijn ook overal!

Neeltje zei

Ik zal hem vertellen dat hij op je weblog pronkt, wat zal hij trots zijn!

Nietzomaarzooo zei

Word hier altijd vrolijk van. Leuke rubriek.

Ferrara zei

Het mes snijdt aan twee kanten. Jouw rubriek is leuk, maar het speuren ook.

Floor zei

Die boom vind ik wel heel leuk. Goed dat hij eindelijk de aandacht heeft gekregen die hij verdiend. :-)

Anoniem zei

Die zijn weer heel leuk!

Sjoerd zei

Ze zijn weer echt mooi deze gezichtjes...

Ineke zei

Wat een leuke gezichtjes heb je erbij!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.