Totaal aantal pageviews

zaterdag 22 februari 2020

Zon

Ben een beetje laat vandaag, want...

Ik zag het boek liggen in de boekwinkel en ik was verkocht. Of beter gezegd: ik heb het gèkocht. 
Ik was in die boekhandel om lijm te kopen, dus echt niet op een boek uit, maar er stond een rijtje (vrouwen) voor de kassa met dat boek in de hand en ineens wilde ik het ook lezen. 
Meteen! 
Ik had al een beetje spijt toen ik thuis kwam. 
Want er is hier een prima bieb die het boek vast groot zal inkopen. 
Anja van de boekenclub stuurde het boek om op mijn telefoon te lezen, want ze was jarig geweest. Dat zag ik te laat.
Ik heb alle andere delen verslonden, maar ik bezit ze niet, dus nu heb ik alleen deel zes. Geen verzameling of zo. Slaat nergens op.
Van meteen lezen kwam ook niets. Er waren nog twee boeken die eerst uit moesten.
Nou ja, het is gebeurd. 
Gelukkig weet ik wel iemand om het boek aan door te geven. Dat maakt het minder erg, toch Agnes? 
 
De andere boeken zijn uit, dus voorlopig ga ik er maar eens goed van genieten. We zijn allemaal toe aan een beetje ZON, tenslotte.
Ik ben al begonnen. Met een kussentje op mijn buik omdat het boek eigenlijk te zwaar is om in bed te lezen. Meer dan zevenhonderd bladzijden. 
'The best is yet to come' staat er op dat kussen. En zo is het maar net.



16 opmerkingen:

Jolande zei

Ik hoop de boeken ooit nog eens in de kringloop te vinden.

Emie zei

Het is prima weer om de hele dag in bed een boek te lezen. Ik ga, net als Jolande, volgend jaar de hele serie in de kringloop kopen...

izerina zei

Oh heerlijk! Ik dacht dat die koop-impuls meestal bij kleding of chocolade voorkwam. Dus ook bij boeken.

biebkriebels zei

Ik ben ook verslaafd, ben met deel drie bezig. Had niet gedacht dat ik zo verslingerd aan die serie zou zijn, maar lig vaak tot half 2 's nachts te lezen...

KnutzEls zei

Ik wacht op M. Van de wandelclub, die me alle andere delen al in e-readerformaat toestuurde.

schrijfselsvanmij zei

Echt goed? Ik heb nog geen enkel deel gelezen ...

guusje zei

Ik heb ook nog geen enkel deel gelezen. Maar deel I van de week gevonden in de ruilbieb van het tuincentrum. Ben benieuwd, iedereen die ik ken is aan de serie verslaafd. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik de andere delen ook ga lezen. Maar zeg nooit nooit. Een plezierig leesweekend!

Ineke zei

Ik had het ook in mijn handen van de week, kon nog net mezelf inhouden ;-)

simone zei

Staat op de reader, eerst Het lied van zussen van Louise Allen uitlezen, dan door met de andere zussen...

Sjoerd zei

Dat zou mijn vrouw ook overkomen als het om boeken gaat...

Ferrara zei

Ik loop waarschijnlijk achter. Nog niets van deze serie gelezen. Wat niet is ...

Anoniem zei

Ik vind de boeken vreselijk slecht. Bouquetreeks optima forma. Truttig, ouderwets en totaal zinloos.

Bertiebo zei

Hoe weet je dat?

Marthy zei

Het staat al op mijn e-reader maar eerst nog even een ander boek uitlezen.

sjannesblog.com zei

Ik heb er nog niet eerder van gehoord.

Marlou zei

Ha!
Ik heb het ook gisteren gekregen.
Dat wordt weer smullen...