Totaal aantal pageviews

vrijdag 7 augustus 2020

Gezichtjes

Drie gezichtjes tegelijk werden me opgestuurd door Ferrara:

Een tefaldeksel. 


Een complete boom met uitgestrekte armen: even speuren naar zijn gezicht. 


 Het nachtkastje naast een ziekenhuisbed.Prachtig gevonden weer. Dankjewel, Ferrara 

Dan deze van Inge. En die is ook heel erg goed, kijk:



Zelf vond ik er ook weer een. Gezichtje zou ik het niet willen noemen. Het is meer een kop. Van een soort gorilla..En als er sneeuw zou liggen is het de verschrikkelijke sneeuwman.



Een dag later kwam er weer eentje van Ferrara. Super,  vind ik.

 Dan tenslotte (voor deze keer),  Tineke Dieks. Zij deed mee met het raden van de naam van de beelden op de dijk in Hoorn.En en passant stuurde ze nog een gezichtje

Dank mensen en... Blijf speuren. 

16 opmerkingen:

Judy zei

Wat goed gevonden allemaal!

Floor zei

Die laatste met die lange nek lijkt net een struisvogel :-)

Marlou zei

Ha Bertiebo,

blijft leuk!
Die van jou... ben benieuwd met sneeuw.

Zag voor het eerst dat je een citaat van de week hebt...
De wereld is toch zeker voor ieder mens afzonderlijk wel eens vergaan en toch bestaat ze nog steeds.

Heel erg mooi van Etty... Wat was ze toch een filosoof...

Prettig weekend, Marlou

nicole orriens zei

Wat een leuke verzameling! Ik zal er ook eens op gaan letten.

pourquoi pas ??? zei

Ja die laatste, een struisvogel wat leuk.

blauwruitje zei

in een woord: geweldig!

Kitty zei

Ze zijn weer leuk!

sjannesblog.com zei

Van alle kanten word je bekeken, zo blijkt maar weer!!

Sjoerd zei

Er zitten hele mooie bij, vooral de laatste, dat lijkt wel een gans.

miekequilt zei

Ze zijn leuk. Grappig dat er gezichtjes bij zijn die je allemaal wel eens ziet, zoals de tandenborstel en de sleutel, maar die niet altijd worden herkend.

biebkriebels zei

Grappige gezichtjes overal.

Ferrara zei

Speuren naar gezichtjes is ook leuk om te doen. Ik geef het niet op.

Matroos Beek zei

Dit blijft leuk om te zien! Ik hoop dat ik er ook nog eentje kan spotten.

Marlou zei

Oh ja....
Many happy returns of the day!
Xxx

Marleen zei

Vooral de onderste is geweldig gevonden, maar de andere zijn ook weer heel leuk.

Marga zei

verdraaid, zo'n tandenborstel heb ik ook!