Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 april 2022

De Myx

 

Een fietstocht is sowieso lekker, vooral een paar weken geleden, toen het al zulk mooi weer was. 
En het is  helemáál leuk als je iets ziet, dat je nog niet eerder zag. Zoals deze grote schuur met een giga inhoud aan spullen. Stoelen, tafels, kasten, vazen, lampen.  Enfin, noem het en het staat er. 
Vintage en industrial design noemen ze het. 
Maakt mij niet uit, ik vond het heerlijk om er een beetje te snuffelen. 
En ik wilde wel graag dat ik niet al heel lang bezig was met ontspullen. Of dat ik veel jonger was en moest beginnen met inrichten. Dan had ik er een flinke slag kunnen slaan. 

De eigenares was een leuke vrouw. Ze vertelde van alles en nam uitgebreid de tijd. Niet zozeer over de spullen, dat ook, maar ook over haar leven en hoe dat veranderd was sinds ze dit doet. Ik kon het me precies voorstellen.

Het was in Nibbixwoud en omdat ik het zo leuk vond laat ik gewoon het kaartje zien dat ik mee kreeg.

Ik mag een enkele keer best een beetje reclame maken toch. Voor de snuffelaars onder ons?

Ze hebben ook een website en daar zie je veel beter dan op mijn foto's wat er te vinden is klik

En tenslotte, ontspullen of niet ontspullen, kocht ik toch nog wat. Zeer tegen mijn principe momenteel, maar ja.  Ik kocht een vaas. Terwijl ik al veel vazen heb weggedaan, voelde ik dat ik deze móést hebben


18 opmerkingen:

izerina zei

Heerlijk zoiets. Hier was ook zo'n hal,opbrengst voor veteranen. Maar nee,op een industrieterrein was detailhandel niet toegestaan. Ik mis het

Judy zei

Ja, geweldig! En een mooie vaas!

Iris Flavia zei

Oh, that´s quite a store! I would love to browse through there - and listen to the woman´s story, too.

Sjoerd zei

het klikt stom, maar ik vind het ook een leuke vaas.

Jeanette Renting zei

Snap ik helemaal, hij lijkt voor je gemaakt in dat groen. En met takken erop, prachtig.

Emie zei

Kom daar maar eens weg zonder iets te kopen...

nicole orriens zei

Wat een superleuke vondst inderdaad, zo'n plek! Ik zou daar ook graag eens rondkijken.

Marlou zei

Ha Bertiebo,

ja soms... als je iets moois ziet... dan mag het.
De kleur van die vaas vind ik prachtig. Echt mijn kleur ook...

De Myx... ga ik onthouden!

Prettig weekend, Marlou

Ferrara zei

Natuurlijk kocht je die vaas, vazen heb je nooit genoeg. Elk boeket of tak is weer anders.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Af en toe iets (ouds) nieuws, dat moet toch zeker kunnen. Dan maar iets anders eruit, nietwaar.

Mevrouw W. zei

Mooie vaas. Ik geloof dat je meer groene spullen hebt hè? De vaas zal er mooi bij staan.

miekequilt zei

Wat een leuke winkel. Ik heb meteen op de site gekeken en dat was genieten. Je kocht een prachtige vaas. Die móést natuurlijk mee.

KnutzEls zei

Daar zou ik ook een tijdje kunnen doorbrengen. Maar niks kopen. Al zou die vaas ook wel erg zou lonken. Mooi met die gele bloemetjes.

Jeanne zei

Mooi plaatje met die vaas!
Past vlgs mij bij je groene tasje,;-)

In de weer zei

Zo’n mooie vaas kun je echt niet laten staan, waar zou je anders die takken in moeten zetten :-)

Floor zei

Juist nu je aan ontspullen hebt gedaan, mag je best wat kopen.
Een prachtige vaas! Vazen kan je trouwens nooit genoeg hebben toch?

sjannesblog.com zei

Een mooitje, die vaas!

Kitty zei

Ik heb even op hun site gekeken, leuk spul! Mooie vaas heb je gescoord!