Totaal aantal pageviews

woensdag 20 april 2022

Gezichtjes


'Sinds een paar weken zie ik elke keer in dit huis een gezicht als ik er langs fiets. Dat doe ik overigens al jaren en eerst zag ik het er helemaal niet in', schrijft Miriam . 'Zie jij het ook? De schoorsteen is de neus!'. Nou en of zie ik het, superleuk!


'Iedere ochtend kijkt dit vrolijke gezichtje me aan',  schrijft Mieke  'Het is een aansluiting voor de t.v. in de muur aan het voeteneind van ons bed. Dus als ik opsta zie ik hem naar me lachen'. 

En daar kwam Josephine, met maar liefst drie gezichtjes.  De eerste: een roestige scharnier van een oude glasdeur die in haar tuin staat, met kalkuitslag.


De tweede dan. Josephine zegt: Hier heb ik een beetje vals gespeeld, de ovale vlakken is een gedeelte van een oud theelichtje, ik zag er meteen een poezen kop  in maar kon het niet laten de poes twee oren te geven.



Vals spelen en ja, dat vind ik ook wel een beetje. Maar absoluut leuk genoeg om toch te plaatsen. 

En dan de laatste, tevens de laatste voor deze ronde:


Met een verrekijker vogeltjes kijken in je tuin en dan ineens de verrekijker anders dan anders bekijken. Ze zijn weer geweldig allemaal. Dank mensen en... blijf speuren. bettievdgriend@hotmail.com 

15 opmerkingen:

Sjoerd zei

Er zitten weer een paar hele leuke bij. De verzameling groeit.

Judy zei

Allemaal weer zo goed gezien!

miekequilt zei

Het huis is echt een gezicht. Leuk dat je mijn gezichtje ook plaatste.
Fijne dag!

Nancy Chan zei

Cute faces. You are very observant.

Iris Flavia zei

Cute ones, I found one too the other day. Soon on the way to you :-)

schrijfselsvanmij zei

De verzameling wordt groter en groter :-)

biebkriebels zei

Die eerste is leuk!

Céline zei

Ja leuk die gezichtjes!
Helaas zie ik ze nog niet om mij heen...

s.c zei

Zijn weer mooie vondsten bij.

Kitty zei

Ze zijn weer leuk!

Prejila zei

nice post

Marthy zei

Er zitten weer leuke bij.

Josephine zei

Dat huis heeft inderdaad een erg leuk gezicht, De aansluiting voor de TV
van Mieke is net een baby kopje, leuk. En grappig 3 van mijzelf tegen te komen.
Het blijft leuk om te zien wat mensen zo tegenkomen. Zelf blijf ik ook speuren.

Ferrara zei

Er zijn weer gave exemplaren bij.

Koffie Digitalix zei

Inderdaad vals spelen. k zie er namelijk een alien in... ;-)