Totaal aantal pageviews

woensdag 14 juni 2023

Elektrisch fietsen op een schoon Noord-Beveland

 


Zomaar ineens hebben we de laatste tijd weer lekker veel gefietst. Dat begon op Noord-Beveland. Echt flinke afstanden. 
En dan bedenk ik iedere keer dat ik dat niet gered had als ik een gewone fiets had. 
De elektrische fiets is voor mij, voor ons,  echt hartstikke fijn. Geen last van mijn rug, geen last van mijn knie
Ik weet niet of je kunt lezen, vertalen, wat het Zeeuwse boerenpaar hier  zegt, maar het komt er op neer dat ze elektrische fietsen hebben en dat het makkelijk gaat, zonder gezucht en gekreun.
Zo is het, ook bij ons. En helemaal nu het al zo lang behoorlijk aan het waaien is. Geen enkele last van gehad. 
Het boerenpaar was trouwens veelvuldig te zien tijdens onze fietstochten. Een soort duurzaamheidscampagne:

Ik vind ze leuk bedacht en getekend. En zeker de laatste die ik hier laat zien en die kennelijk helpt, want nergens, echt nergens heb ik rotzooi gezien.


16 opmerkingen:

Sjoerd zei

Graffity, maar dan anders...

Judy zei

Leuke campagne! En geen rotzooi op straat, dat komt bijna nergens meer voor.

izerina zei

Misschien ook iets voor Walcheren? Die kunnen daar iets van leren

Emie zei

Hoop dat bij jullie het snoertje niet achter de fiets aanbungelt...

roentare zei

A nice cycling mural. I am doing more jogging these days cheaper that way.

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk om weer onbezorgd te fietsen. Leuke campagne

Kitty zei

Met zulke leuke tekeningetjes om je aan te sporen gaat het haast vanzelf.

Ferrara zei

100% met je eens wat betreft E-bikes. We kunnen om diverse redenen niet meer zonder, maar we komen nog een heel eind tijdens mooie fietstochten.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Ik heb/had familie in Zeeland en die spreken de g's inderdaad uit als een h.
Ik/wij zijn ook zo blij met onze el-fietsen. Hier waait het (bijna) altijd en is het ook nog een beetje heuvelig.

Iris Flavia zei

I´m not a fan... here in the city they speed like crazy on all these e-things, right, left, wrong direction... I don´t even want to take my push-bike. But also because I stop all the time too take a pic ;-)

miekequilt zei

Wat heerlijk dat jullie zo veel kunnen fietsen. Dan is zo’n e bike toch super! Wij hebben gewone fietsen en die bevallen ons nog goed. We zijn niet van die lange afstandsfietsers. De actie met set Zeeuwse stel vind ik enig.

mrs H. te B. zei

Grappig, ik kocht jaren geleden al ansichtkaarten met deze figuurtjes erop. Ze hangen op het toilet, bij de andere 'zeekaarten'.

Mrs. T. zei

Leuk, hebben alles in zich om heuse iconen te worden. Zijn het wellicht al zelfs.

Marthy zei

Echt, ik zeg het minstens tien keer per fietstocht dat ik zo blij ben met mijn elektrische fiets. Zonder pijn kan ik genieten en ik laat al die mensen die electrisch fietsen maar niets vinden lekker kletsen.

Jolande zei

Hier hebben we geen fietsen, maar in Belgie ben ik ook erg blij met mijn elektrische fiets.
Ik heb iets dat ik ogen nogal snel eng vind en het grote oog van deze poppetjes vind ik ook eng.

Willy zei

Ik wilde geen elektrische fiets, maar ben blij dat ik toch overstag ben gegaan. Het Zeeuwse paar valt goed op. Leuk!