Totaal aantal pageviews

woensdag 7 juni 2023

Hardlopen

Dat was een spannende dag. Mijn man vertrok al vroeg naar Den Haag voor een hardloopwedstrijd. Hardlopen samen met zijn kleinzoon Odin (7). Vooral voor Odin was het spannend. Ik kan er niet zoveel van vertellen, want ik ging 'werken' en moest het doen met de foto's. 

En die foto's... ik vind ze zo leuk dat ik ze hier laat zien. Ook omdat ik supertrots ben. De mannen: 

Je ziet het hè, een goede voorbereiding is  het halve werk zeg ik altijd maar. En je ziet ook dat Arthur (3) eigenlijk nu al mee wil doen. Volgend jaar is hij er vast klaar voor. Wat een helden. 


Een medaille als beloning en Odin en Opa waren erg trots en tevreden! 

19 opmerkingen:

Judy zei

Welverdiende medailles!

Iris Flavia zei

How sweet and nice is that!

Mevrouw W. zei

Echt leuk! Heerlijk dat ze dit zo samen kunnen doen.

izerina zei

Wat een leuk idee dat gezamelijke lopen

Sjoerd zei

Wat een idee zeg, super...

roentare zei

They looked like they were having a good time together

Emie zei

Wat gaaf! Sportieve familie, hoor!

Charlie zei

Gefeliciteerd hoor boys! Goede samenwerking!

Kitty zei

Goed gedaan allebei en wat een geweldige foto's!

Marieke zei

Leuke actie.

Nietzomaarzooo zei

Topprestatie van alle heren. Leuk!

biebkriebels zei

Sportief van je man en de andere familieleden!

sjannesblog.com zei

Hoe leuk is dit!

Anoniem zei

Goed voorbeeld doet goed volgen. Super leuk! Groet, TinekeD.

Marthy zei

Enig!

Mormorsweb.blogspot.com zei

En Oma was vast het meeste trots!

Josephine zei

Echt fantastisch, en wat een leuke foto's zijn er genomen!!!

Ferrara zei

Om nooit te vergeten.

elly zei

Super trots en ook super leuk